Část -4

9 2 0
                                    

Už jsem si vybalila mám úžasný pokoj,vlastní koupelnu a pokoj vedle Meg.U domu máme obrovský bazén. Zítra jdu do nové školy jsem trochu nervózní.No ne trochu ale hodně. Máma říkala že to zvládnu.

Je sedm večer a já s Meg koukáme na film.

,,Meg já jdu spát " řekla jsem.
,,Jo běž já to dokoukám"řekla.

Hned jak jsem si lehla tak jsem usnula.

Ráno jsem se vzbudila v půlsedmé.
Šla jsem do koupelny vyčistila jsem si zuby,učesala jsem se drdol a namalovala jsem se.Dala jsem si rtěnku a řasenku.Pak jsem šla dolů na snídani.Už tam byla Meg a Mamka.

Stojím před svojí novou školou.Jdu dovnitř musím najít ředitelnu.Pan ředitel mi dal všechny instrukce a já mohla jít do své třídy.Cestou jsem se nekoukala na předsebe a do někoho jsem narazila.

,,Ježiš promiň já tě neviděla!"
,,Jo v pohodě já tě taky neviděl."
,,Já jsem Denis " řekl.
,,Já jsem Larisa " řekla jsem.
,,Já budu muset jít "řekla jsem.
,,Jo já taky ahoj" řekl a odešel.

Zaklepala jsem na dveře mojí třídy.

,,Dále ozvalo se ze třídy.
,,Dobrý den já jsem tady nová..."ale ne do řekla jsem protože mi učitelka skočila do řeči.
,,Ty si určíte Larisa " řekla.
,,Tak se posaď vedle Liv řekla mi.

Tak jsem si šla sednout.

,,Ahoj já jsem Liv"řekla mi blondýnka menší postavy.
,,Ahoj já jsem Larisa " řekla jsem.
,,Lariso nechtěla bys nám o sobě něco říct? "zeptala se mě učitelka.
,,Tak ano " řekla jsem.

Tak jsem se zvedla a šla jsem před tabuli.Zhluboka jsem se nadechla a začala jsem mluvit.

,,Jmenuju se Larisa Marks.Je mi 13 let za pár dní 14.Přistěhovala jsem se sem z Los Angeles.Mám 3 nevlastní sourozence."do řekla jsem svůj dlouhý monolog.
,,Tak se posaď "řekla mi učitelka.

Celou hodinu jsem si povídala s Liv.No vlastně celou školu.

Po škole jsem se vydala domů.Jelikož je začátek září a jsme v Madridu tak je tu strašné vedro.Hned jak jsem přišla domu tak jsem se šla převléct do plavek.

Když jsem přišla na zahradu tak už v bazénu byla Meg.Hned jsem skočila za ní.Krásně mě to schladilo.Hodně jsme si s Meg popovídali.Pak jsme vylezli ven.Zanedlouho přišli i kluci. Najednou jsem ucítila dvě mohutné ruce.Byl to Mike.U Meg zase Jack.A než jsme se nadáli byli jsme obě ve vodě.

Kluci hned skočili za náma.Začali jsme po sobě část. Byli jsme tam asi hodinu a potom jsme vylezli.Šla jsem dovnitř a převlékla jsem se šla za Meg.

Tak co jak bylo ve škole?zeptala se.

No šla jsem do třídy a cestou jsem narazila do nějaký ho kluka.Jmenuje se Denis a je strašně hezký.No a potom už jsem ho neviděla.

,,No ségra ty jedeš."řekla Meg.
,,Haha moc vtipný."řekla jsem a odešla jsem do pokoje.

Nevěděla jsem co mám dělat.Tak jsem zapla megbook a koukla jsem se jestli je Megi  (kamarádka).Nebyla tak jsem šla spát.

Ahoj lidi tak je tu další kapitola doufám že se vám líbila.Lirisi sestru budu psát jako Meg a Larisi kamarádku jako Meg.

Larisa Kde žijí příběhy. Začni objevovat