>>1.bölüm<<

34 2 0
                                    

"Bu işi istediğine emin misin Jongin?Onun kişilik değişimi aniden olabiliyor."

"Eminim Baekhyun.Onu zaten psikoloğa götürmüştünüz.İyileşme aşamasında değil mi?"

"Galiba...Yani doktoru öyle düşünüyor.Yakın zamanlarda şiddet kişiliği daha az görülür oldu."

Şu an kapının aralığından salonda konuşan Baekhyun ve Jongin adında esmer bir çocuğun konuşmasını izliyordum.Sorun bendim.

Ben Dissosiyatif Kimlik bozukluğu hastasıydım.Çoklu kişilik.

Do Kyungsoo
Ean
Die...

Benim yüzlerimdi işte.Lanet olası hastalığım.Beynimdeki bu kuruntuları durdurmaya çalışmak imkansızdı.Fakat ben iyileşiyordum.Kimilerine göre.

Kapının aralığından kalkıp kendimi yatağıma attım.Kafamı aynaya çevirmemle göz altı mor olmuş Do Kyungsoo,Ean ve Die ile karşılaştım.

Dün gece yine kriz geçirmiş ve Ean olup ağlamıştım.Ean benim üzgün tarafımdı.Gün içinde ya da 1 hafta içinde-en fazla 1 hafta- üzücü ne olay yaşarsam gece birden kriz geçirerek çıkardı.Yani Baekhyun öyle söylerdi.Ana karakterim dışına çıkınca beynimdeki her şey uçup giderdi.Hatta bir gece yine kriz geçirdiğimde Baekhyun beni sahilde bulmuş.Kumun üzerine uzanmış deli gibi çığlık atmamdan bahsediyordu.

Ve Die...Ean ile yaşamaya alışkındım fakat Die benim için keşke ölsem dediğim kısımdı.Bana Chanyeol-abimin(Baekhyun) sevgilisi- ona bu ismi takmıştı.Die ile fazla yer değiştirmezdik fakat onun izleri çoktu bende.O unutmazdı.Ean yerine üzüntülerini ve diğer şeyleri acıyla çıkarırdı.Bileklerime falçata çekişim gibi...Ya da kendimi asmaya çalışmam gibi...Ondan bahsetmek güzel değildi ve iğrençti.

Ben aynayla bakışmaya devam ederken odamın aralık kapısı daha da aralandı ve Baekhyun ile esmer çocuk Jongin odama girdi.Hemen yatağımda oturur pozisyona geçtim ve göz altlarımı esmer çocuk görmesin diye kafamı eğdim.

"Kyungsoo bu Jongin.Jongin bu Kyungsoo.Jongin yeni bakıcın."Baek'in kısa tanıtmasından sonra esmer çocuk konuştu."Merhaba Kyungsoo."

"M-merhaba J-jongin..."ister istemez bir heyecan kaplamıştı içimi.Biraz gergince ayağa kalktım ve gelenek gereği ile eğildim.

"Kyungsoo Jongin işe şimdi başladı.Umarım anlaşırsınız.Benim gitmem gerek işim var."

Baekhyun beni ve.Jongin'i odada yanlız bırakmıştı.Biraz gerindi ve ayağa kalkarak cam kenarında olan koltuklardan birine oturdum

"İstediğin bir şey yoksa ben salona gitmeliyim.Orada okumam gereken bir iki şey varda."dedi Jongin.Hala cılız olan sesimle"Gidebilirsin..."dedim.

Ve sonra Jongin odadan çıktı.Bende masanın üzerinde olan psikoloji romanıma kaldığım yerden devam ettim.

×3,5 ay sonra×

Kışın gelişiyle kalan son yapraklarda ağaçlardan soyutlanmıştı.Sabah olduğu zaman ise etraf sis olurdu.Bulutlar ancak haftada bir güneşi bize gösterir onun dışında ya yağmur yağar ya da kar yağardı.

Bende şimdi camdan 2016 Kasım'ının ilk karını seyrediyordum.5 saattir karın yağması sebebi ile her yer bembeyaz olmuş,çocuklar karla oynamaya başlamıştı.

Sıcak çikolatamı yudumlarken karın yağışını huzurla içimde hissetmeye çalıştım.

"Kyungsoo?Gözlerini kapatmış ne yapıyorsun öyle?"

Jongin'in sesi ile yerimde ister istemez korku ile kıpırdandım ve yatağıma oturmuş beni izleyen esmer çocuğa gülümsemeyle karışık baktım.

"Kasım'ın ilk karını hissetmeye çalışıyorum.Psikoloğum bana böyle yapmanın iyi geleceğini söylemişti."

Ensesini kaşıyarak yataktan kalktı ve karşımdaki koltuğa bağdaş kurarak oturdu.Sonra ise benim gibi gözlerini kapattı.Bense ona tebessüm etmiştim.

İster istemez ayaklandım ve oturduğu koltuğun yanına geldim.Yüzüne birazcık yaklaştım.Yüz hatlarını inceledim.O uzun bir süre öyle kaldı bende...

En sonunda uyuduğunu zannettim ve bir cesaretle elimi yüzüne değdirdim.Kolumu tutup beni kucağına çekmesi bir olmuştu.Gözlerini açtı ve bana baktı."Ne yapmaya çalışıyorsun?"

"Ben...Ih.Ben sadece yüzünde bir şey vardı onu alıyordum."

"2 saattir?"

Dudağımı ısırdım.Pot kırmakta üzerime yoktu.Ben sadece ondan etkilenmiştim.Uzun zamandırda bu vardı.

Jongin yüzünü benim yüzüme yaklaştırdı.Benim kalbim ise neredeyse duracaktı.En son burunlarımız birbirine değiyordu.

Bir nefes bırakınca onun dudaklarına hemen patlamıştı.

Jongin dudaklarımı öpmekle meşgulken bende olmak istediğim yerde olmakla meşguldüm.

××××××××

Merhaba.Umarım ilk bölüm hoşunuza gitmiştir.Bu hikayeyi 10 bölümlük tutmayı düşünüyorum.Birde konu biraz hastalıkla alakalı olunca kötü sonla bitme ihtimali çok yüksek.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 06, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

New°°°KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin