ARAF..

44 4 2
                                    

Medya=ARAF

"Yeni okul haa"diye geçirdim içimden. Gerçekten görkemli bir girişi vardı.Okul bahçesine girdiğim an öğrencilerin de okul kadar görkemli olduğunu gördüm.Sigara içenler mi dersin,kavga edenler mi yoksa kucak kucağa üst üste yiyişenler mi dersin hepsi burdaydı.Ben acilen bu okuldan çıkmak istediğimi farkettim.
Ve ayrıca bahçenin girişinde neden hala durduğumu da kestiremiyordum.Okulun içine doğru ilerledikçe birkaç kişi hariç üniforma giyen öğrenci görmedim.Nasıl olurda bir okulda öğrenciler okulun üniforması bulunmasına rağmen giymezdi ki. Hemen adımlarımı hızlıca ilerletip okula doğru yol almaya başladım.

Okulun içindeki banklardan birinde oturan bir grubu farkettiğimde onları izlemeye başladım.Bankta en ortalarında oturan çocuk ve kucağındaki kızı görünce yüzümü buruşturup okula doğru ilerlemeye başladım.

Okulun içine girdiğimde herkesin beni izlemesine tabiki bir anlam veremedim.Hemen kenardaki bir kızı müdürün odasını sordum ve nerde olduğunu öğrenip oraya doğru ilerledim.
Kapıyı tıklattığımda gel komutunu duyduktan sonra içeri girdim.Karşımda 40'lı yaşlarında oldukça karizmatik bir müdürle karşılaşacağımı tabiki beklemiyordum.

"Merhaba hocam"dediğimde çok geçmeden karizmatik hocacığım kafasını dosyalardan kaldırıp beni gördüğünde "Merhaba kızım "dedi ve ekledi"Sen yeni gelen öğrenci olmalısın Adel SÖNMEZ dimi"
"Evet hocam"
"Hoşgeldin kızım, sınıfın 12/B 2.katta arkadaşlarına sorarsan söylerler"
"Teşekkürler hocam" dedim ve dışarı çıktım.Müdür neden benle gelmezki zaten şimdi iki saat kendini tanıt OFF OFF!!

Ders zilinin çaldığını farketmemle 2. kata çıktım ve koridorun sonundaki 12/B yazısını gördüm.Yeni sınıfıma yaklaşmaya başladım.Çok geçmeden sınıf kapısına geldim ve kapıyı tıklatıp içeri girdim.İçeri girmemle öğretmen dahil herkesin yüzü haliyle bana döndü.Onları daha fazla meraklandırmak istemedim söze başladım.
"Merhaba hocam ben Adel SÖNMEZ yeni geldim."
"Hoşgeldin kızım geçebilirsin boş bir yere"
"Peki hocam"diye mırıldandım ve gözlerimi sınıfa çevirdim ve sabahki kucağında kız olan çocuğu gördüm.Ve sadece onun yanının boş olmasıda işin cabasıydı tabi.Adımlarımı cam kenarındaki sıraya ilerlettim ve sıraya oturdum.Yanımdaki çocuk yanına oturmamla gözlerini bana çevirdi ve "Sana otur diyen olmadı " dedi.
Çocuğun söylediği sözler karşısında kafamı ona çevirip sınıfı işaret ettim.
"Kör yada mal değilsen  değilsen başka boş yer oldmadığını algılaman uzun sürmez."dedim.Çocuk verdiğim cevaba sırıtmaya başlayınca sinirlerimi daha çok bozmayı başardı.Ne sanıyordu bu mal kendisini!!

Çocuğun yüzündeki sırıtma bir anda silinince ne olduğunu anlamadan çocuk birden bana doğru yaklaşmaya başladı.Nerdeyse dudaklarımız arasında milimlik mesafe kala çocuk konuşmaya başladı.
"Sen kendini ne zannediyorsun ufaklık"diye tısladı.Ben onun gözlerine dalmışken bir an konuşmasını duymadım. Ama ufaklığı vurgulayınca gerçek hayata geri döndüm.Ayrıca o banamı ufaklık demişti.
"Ne diyosun sen ya hödük sensin ufaklık ve ayrıca aynı sınıfta olduğumuzu düşünüyorum.Aa dur tabi sen malsın ya şimdi bilmiyosundur biz şimdi aynı sınıftayız ya aynı yaşta da oluyoruzz"

Çocuk verdiğim cevapla biraz ileri çekilip gözlerimin derinlerine bakmaya başladı.O kadar derin bakıyodu ki sanki ne düşündüğümü anlamaya çalışır gibi.Zilin sesini duymamla aramızdaki bakışma sona erdi.Çocuk bana biraz daha yaklaşmaya başladı.Eski halimize geri döndüğümüzde kendimi dudaklarına bakmaktan alıkoyamadım.

Gerçekten çok yakışıklıydı.Gözleri, dudakları,fiziği,kasları,saçları hatta ve hatta sakalları bile o kadar  cool duruyodu ki anlatamam.

"Sana çok yakında Araf'ı en güzel şekilde tanıtacağım ufaklık"diyip burnuma vurup gitti.

Arkasından "MAL"diye bağırdım.Ama kendimi onu izlemekten alıkoyamadım.Gerçekten çok düzgün bir fiziği vardı.Tam kıvamında kasları,herkeste olan kahverengi gözledi vardı ama onda bir farklı görünüyordu.Sakalları desen ayrı bi güzeldi.Giyinişi bile çok güzeldi.Benden daha güzel giyiniyor desem doğru olur.

Baştan aşağı siyah giyinmişti.Siyah tişörtü, siyah pantolunu,postalları ve deri ceketi..Bu çocuk bu okula göre fazla mı mükemmel ve ayrıca da MALL!!

Adel o hem mükemmel hemde mal varlığın hayatının aşkı olacağından habersiz ona kafa tutmaya başlayınca olanlar olur ve iki psikopat,iki dertli birbirine aşık olur..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ADELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin