Tanıtım

283 21 12
                                    

Hayırlı uğurlu olsun!

*************

Defne Barutçu;
Abileri,yengesi ile birlikte Barutçu konağında (Şekercizade konağı) yaşar.Annesi, onu doğururken.Babasıysa 5 yıl önce bir trafik kazasında ölmüştür. Tasarımcı. Sistaları ile de bölünmez bir parçadır. Herşey, onun gelmesiyle başladı.

Yalın Aras;
Dedesi ve Meftune ablası kuzeni ve kardeşiyle birlikte Aras konağında yaşar. Ukalanın tekidir. Neredeyse hiç arkadaşı yok. Her şey yeni okuluna başlamasıyla oldu.

Yeşim Arass;
Yalın kardeşi, sosyal medya kurdu, neşeli bir kız.

Çınar Barutçu;
Defnenin abisi, tam bir öküz, defnenin giydiklerine hep karışır.

Toprak Barutçu;
Defnenin abisi, sinirli, kardeşlerini çok sever, bi tane oğlu vardır, leyla ile boyanmış ama hâlâ onu seviyor.

Leyla Aksoy;
Defnenin yengesi, bi kardeşi var,  tasarımcı, bi tane oğlu var, toprak ile boşanmış ama hâlâ onu seviyor.

Deniz Arass;
Gecelerin adamı, çapkın, kuzenlerini çok sever, ailesini 3 sene önce trafik kazasında kaybetti.

Ezgi Aksoy;
Leyla nın kardeşi, doktor, zamparaları hiç sevmez.

Pembe Barutçu;
Defnenin babannesi.

Süreyya Arass;
Yalının dedesi.

Meftune Abla;
Yalınların evinde çalışıyor.

Doruk Barutçu;
Defnenin yeğeni, leytop çiftinin oğlu.

Nihal Buse Tuncel (FairyTale2411)
Herkes ona buse desede sistları ona nihal der, psikiyatrist, neşeli, sevimli birazda deli.

Ceyda Şimşek (pembeceyceyiniz)

Neredeyse adını hiç kullanmaz. Çünkü sistaları ona taktıkları adı 'CeyCey'i kullanırlar.  Kadın Doğum doktoru.

Eda Saz ( inadinaasksenaryo_)

Deli dolu haraketli bir kız neşeli etrafına hep gülücük saçar.

BAHAR CEYLAN (bahar_ceylan)

Grubun en manyağı delisi. Hayatı akışına bırakır. Kafasına her şeyi takmaz. Yüzünden gülümseme hiç eksik olmaz. İnstagram manyağı. Hiç adını kullanmazlar herkes ona' Baho ' der.

DİĞDEM UTUŞ (Defyalismyworld)

Grubun çatlağı. En aktifi. Telefonu elinden bırakmaz. Bahar ve Diğdem'e telefon manyakları derler. Çünkü ikisi de elinden bırakmaz. Onun lakabı ise Dido.

SILA SARGIN (SlaSargn4)

Grubun gevezesi. En komiği,en gevezesi. Ona kızlar SılAşk derler .

HÜMEYRA AHSEN DEMİRARSLAN ()

Grubun en bi şirini. Şirin babanın 100 çocuğundan 1 kızı resmen. Onun lakabı ŞİRİNE.

 KİTAP ŞARKISI:BU GECE (ESİN İRİS) AŞK EŞİTTİR BİZ (İREM DERİCİ) BAĞDAT (AYLA ÇELİK) BIRAK SENDE KAYBOLAYIM (TOYGAR IŞIKLI) 

İLK BÖLÜM YAKINDA! 


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 23, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin