Susmak bilmeyen alarmımı 3. Erteleyişimde annemin odama dalıp
"Meliiiis kalk artık" demesiyle son bulan uykumu da alıp,aynadaki yansımam mr.zombiye baktım.Fazla uyumaktan şişen gözaltı torbalarım her zamanki gibi harika bir hayalet edası veriyordu yüzüme.Annemin ısrarlarına rağmen kahvaltı yapmayıp,her zaman olduğu gibi cikolatamla birlikte,okula gitmek üzere terketmiştim evi.
Okuldaki ilk günümdü,evden çıkarken heyecandan zerre eser olmayan ben,okula girdiğimde bacaklarının titredigini hissetmiştim .gördüğüm ilk nobetcinin yakasına yapışıp, 10-B yi sorduğumda,uzaylı görmüş masum köylü gibi suratına bakmasıni da aldirmayip sınıfa çıktım.sınıfa girdiğimde bulduğum ilk boş sıraya oturdum.kimsenin dikkatini çekmemiştim henüz.hatta kimse farketmemişti yeni olduğumu.çok geçmeden yanıma,gözlüklü, 1.60 boylarında esmer bi'kız oturdu.anlam veremediğim bakışlar atıyordu bana.
-"Selam yeni,hoşgeldin."
Bunu o kadar ukala bi tavırla söylemişti ki içimden de olsa dalga geçmeden edemedim.
"Hoşbuldum."
"Hangi çöplükten geldin buraya?"
"Ne diyorsun be?"
"Noldu,zoruna mı gitti?"
Beynimdeki tüm sinir hücreleri tavan yapmıştı.
"Tanımadığın insanları bile bu kadar çirkince aşağılaman,gerçekten fazla itici".
İsmini bilmediğim,pek de umrumda olmayan " Bayan ukala"tekrar konuşmak için ağzını açacakken,yanıma gelen 1 yaşından beri arkadaş olduğum Berk, kolumdan tutup beni oradan uzaklaştırdı.
"Fiziğini güzel bulduğu için,kendini popüler sanan aptal tiplerden biri.Takma onları.Bu okulda bir sürü var onlardan.Neyse boşver birşeyler yiyelim mi?
" Neden daha önce söylemedin bu okulda olduğunu?"
"Ne değişicekti?"
"Doğru."
"Tamam neyse hadi kantine gidelim."
"Çikolataaaaaaa bana çikolata aaal."
"Tamam alıcam sakin."
3 tane Karam aldırıp,hepsini kendim yerken, Berk'in duygudan eser olmayan yüzüne baktım.Ve her zaman olduğu gibi,sessizliği bozan ben oldum.
"Neyin var? Bişey mi oldu?"
"Hayır.iyiyim ben."
"Berk, söyler misin?"
"Ya yok birşeyim.Rahat bırak beni!"
Deyip,masayı terk ettiğinde kantindeki bütün gözler üzerimdeydi.
Kalan çikolatamı masada bırakacak kadar Bozulmuştum o an.Birşeyler olduğu belliydi.Ama bunca yıldır yediği her haltı bana yetiştiren Berk'in, benden birşey saklaması kafamdaki soru işaretlerinin artmasına neden olmuştu.Ceketimi alıp Berk'e yetişmeye çalışırken,Oldukça uzun boylu,yemyeşil gözleri olan ve sanırım dünya üzerindeki en çekici çocuğa çarpmıştım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UFAKLIK
Teen FictionYaşlar boşalırken gözlerimden,söylediklerinin arkasında,bir o kadar pişman gözlerle yanıma oturdu; "Sen Melis..Sen,3 günlük dünyada,3 gün ömür verilerek sonsuzluğa ulaşmış bi'kelebeksin. Bense,dünyaya dahi gelmemem gerekirken,acıları 200 yıla zor sı...