Capitolul 4

145 8 6
                                    

~peste 6 zile~

Nu pot sa cred ca maine fac 18 ani iar parintii mei nu o sa fie acasa. Si-au cerut scuze de 10000 de ori si mi-au promis cea mai tare masina care exista si tot ce vreau eu, dar eu sincer ii vreau pe ei, nu 1.000.000 de dolari.
Am fost intrerupta de o bataie in usa, si dupa ce am spus "Intra", a bagat mama capul in camera si a spus:
-Scumpo, te cauta cineva.
M-am uitat incruntata pentru ca nu asteptam pe nimeni, dar am dat din umeri si sa vad cine e si ce vrea.
Cand am ajuns jos am dat de un Harry extrem de relaxat pe canapea.
-Um.. Hei! am spus suspicioasa.
-Buna, Mibs! A spus el cu zambetul lui de reclama pentru pasta de dinti.
-Hai sus cred. Mama, sa ne aduci ceva.
Doar a aprobat din cap si am inceput sa urc scarile cu Harry pe urmele mele.
Cum am intrat in camera si am inchis usa dupa noi am intrebat:
- Ce vrei, Styles?
- Nimic. A spus serios, deci nu avea chef de glume.
-Atunci iesi dracului din casa mea. Nu am tipat dar eram nervoasa ca m-a ridicat din pat pentru nimic.
-Usurel tigroaico, am venit sa te ajut sa iti faci bagajele. In... Si s-a uitat la ceasul de la mana.. 7 ore trrbuie sa fii in fata scolii cu bagaje si cu capul pe umeri. A spus si a inceput sa rada. I-am aruncat o privire de " Haha, cat de amuzant esti" si mi-am dat seama ca are dreptate.
-Rahat. Am uitat complet. Harry, daca tot esti aici ajuta-ma macar. Si-a dus mana la frunte ca un capitan si mi-a facut semn sa ii zic ce trebuie sa faca.
-Scoate.mi geamantanele din dressing. S-a indreptat repede spre usa ce ducea in dressing dar a iesit de acolo la fel de repede.
-Ammm...Mibs, ai 10 geamantane acolo.
-Pai scoate-l pe cel mai mare negru si pe ala de marime medie roz.
Le-a scos si nu a comentat nimic chiar daca se vedea pe fata lui ca e ceva gen "Unde dracu te duci? Te muti in Hawaii?".
Mi-am scos tot ce am cumparat cu Harry vinerea trecuta si tot ce mai aveam nevoie si le-am pus repede in gemanntane.
-Harry, scoate din dulap rucsacul albastru. S-a supus repede si mi l-a scos.
-Poftim. I-am multumit printr-o miscare a capului. Dar totusi, pentru ce Dumnezeu iti trbuie atatea?
-Pentru o fata nici o data nu sunt suficiente lucruri.
Mi-am pus in rucsac cateva absorbante, pentru orice eventualitate, tot felul de gustari, servetele, bateria externa si castile.
M-am uitat la vremea de afara si am spus ofticata:
-Unde dracu ne duce desteapta asta de profa daca afara toarna cu galeata? Cica ne duce la mare. Pf.
-Poate acolo e cald, cine stie.
Mi-am pus o jacheta si o pereche de pantaloni de rezerva si am inchis rucsacul.
-Mersi, am spus vesela ca ajutorul lui m-a ajutat destul de mult.
-Pentru? Ah, mare lucru.
-Am, Harry, ai vrea sa vii cu mine undeva?
-Depinde unde si cand.
-Pai acum, si iti zic doar ca e langa o padure. Sper sa nu razi de mine doar.
-De ce as rade de tine Mibs? A venit si m-a luat in brate. Ce ai putea face rau langa o padure? Alergi porci sau ce? A spus cu o tenta de amuzament in glas. M-am uitat urat la el dar nu am putut sa imi abtin chicotul.
-Ok, pai ma duc sa ma pregatesc. Asteapta aici. Am dat sa plec dar mi-am adus aminte ca nu i-am multumit. Si mersi.
Am mers la dulap, mi-am luat hainele si am intrat in baie. Am scapat de hainele pe care le purtam si mi-am luat hainele pe care le adusesem din dulap: o pereche de pantaloni negri speciali de echitatie, un tricou polo alb pe care l-am bagat in pantaloni si sosetele in carouri pana la genunchi peste pantaloni. Mi-am prins parul intr-o coada la ceafa si am iesit din baie.
-Sunt gata. Am spus rusinata si dupa ce m-a scanat din cap pana in picioare s-a incruntat la pantaloni si a spus foar un cuvant:
-Calaresti. Am aprobat din cap si asteptan reactia lui care nu a apraut.
Am coborat cu casca si cravasa in mana, si i-am zis mamei ca mergrm la herghelie. Doar a aprobat cu o fata extrem de surprinsa pentru ca doar Ivanne, Adrien si ei stiu ca fac echitatie pentru ca nu mi se pare ceva ce trebuie sa stie toata lumea.
Mi-am luat cizmele pana la glezne si am iesit cu Harry din casa.
-Deci incotro amazoano? A spus amuzat.
-Stii unde e Pestera Spiritului? L-am intrebat fiind aproape sigura ca nu stie.
-Normal ca stiu. Si uite ca m-am inselat
-Pai de la pestera mai ai 2 minute pana la herghelie.
A pornit masina si frica mi s-a instalat in vene. Nu il cunosc eu pe Harry, dar am auzit, si nici nu ma mira, ca participa la curse si vinde droguri pe dupa blocuri. A derapat in viteza din fata casei si in mai putin de cateva secunde a ajuns la 100 la ora.
-Mai incet Styles! Nu vreau sa mor.
A ranjit si a accelerat mai tare. Nu pot sa zic ca imi era frica, am o incredere imbecila in ce poate el sa faca cu o masina, chiar as putea spune ca sunt in extaz. Cand am intrat pe autostrada am deschis geamul larg si am iesit afara cu jumate de corp, in timp ce urlam ca o descreierata. Parul imi flutura in spate, iar fata ma ardea din cauza vitezei. Am primit cateva claxoane si injuraturi de la cativa soferi, dar si un zambet de la Harry care m-a topit.
-Iti cam place viteza, no? A intrebat cu zambetul pe fata. Doar am aprobat din cap
-E ok. Am spus razand.
Dupa inca cateva minute am ajuns in parcarea din fata grajdurilor. Am iesit din masina si acum chiar imi pare rau ca l-am adus aici, pot sa spun ca imi e rusine.
-Harry, ti-i prezint pe Sasha si Noris, frumusetile mele. Harry era parca intr-o alta lume, s-a dus spre fiecare, le-a dat mana sa il miroase si i-a mangaiat de parca s-a nascut printre cai.
-Am.. Scuze daca intrerup ceva, dar vrei sa urci pe unul dintre ei sa vezi cum e?
-Iubito, mi-a picat fata cand am auzit cum mi-a zis dar nu am intrat in detalii, eu calaresc de la 5 ani, dar daca vrei sa stii, da, chiar as vrea sa iti arat cum e sa ramana doar praful din tine. A ranjit si m-am enervat foarte rau:
-Scuze, domnule Styles, dar in primul rand cine a zis ca te las sa imi strici caii, si in al doile rand, imi pui la indoiala calitatile de calareata?
-Depinde la care te referi. A spus razand. Mi-am marit ochii la remarca lui perversa dar l-am ignorat. Am adus un cos cu perii si tot ce ne trrbuia sa curatam caii si l-am pus la treaba:
-Harry? A intors capul spre mine, iar ochii aia, o Doamne.. Mibs revino ti. De cand nu ai mai calarit?
Ochii lui s-au innegrit, apoi fata i-a devenit din una furioasa intr-una foarte trista:
-6 ani. Fata mea a devenit socata, mama mia, o perioada foarte lunga.
-Si de ce? Am intrebat curioasa pentru ca nu il vad sa nu aiba bani sa isi intretina calul sau sa plateasca ore.
-Nu e timpul de depanat povesti. A tunat el.
-Ok, cred. Confuzitatea a pus stapanire pe mintea mea, dar am zis sa nu insist. Daca ai terminat putem sa megem sa iti dau niste haine? Nu cred ca vrei sa te urci pe cal in blugi. A aprobat din cap si m-a urmat tacut. Ce e cu el? De aici e glumet, de aici nervos, apoi tacut. Sa ma ia naiba daca il inteleg.
Am intrat in asa zisa casa unde erau echipamente, i-am dat pantaloni, un tricou polo, sosete exact ca ale mele si cizme si i-am aratat unde sa se schimbe.
Cand a iesit de acolo mi-a cazut fata, era mai sexy decat m-as fi asteptat in hainele alea.
-Inchide gura ca poate intra ceva. A spus el facandu-mi cu ochiul. Iar o remarca perversa Styles.
Mi-am scuturat capul si am scos caii din grajd. Am incalecat si i-am impus foarte clar o jumate de ora incalzire, adica pas si putin trap pentru ca nu am nevoie de ceva rupt la Sasha.
Dupa jumatatea de ora in care Harry ma tot critica ca nu imi tin un picior bine a inceput distractia, l-am pprnit pe Noris la galop si am strigat dupa Harry:
-Hai sa te vod domnul comentator!
A ranjit si a ajuns in catrva secunde langa mine. Nu calareste rau deloc, dar nu ma intrece, i-am luat-o inainte, si chiar daca stiam ca pentru Noris e prea mult sa alerge atat de repede din prima trrbuia sa ii arat lui Styles cine e mai tare. Am luat-o pe parte unde stiam ca avem si de sarit peste busteni, paraiase si garduri ca sa vad daca zboara din sa sau chiar stie.
Spre mirarea mea m-a ajuns, dar nu m-am lasat si l-am intrecut si am ajuns prima in luminisul unde trebuia sa facem o pauza de odihna.
Am descalecat si a ajuns si Harry dupa mine.
-Nu m-am rablagit chiar tare se pare. A spus razand.
-Adica? Am intrebat nedumerita.
-Perioda lunga pe langa sa! A spus el
-Ah da. Calaresti bine, adica nu ma asteptam la marele Harry Styles, demonul strazii si regele masinilor sa calareasca asa bine.
-Pff, mersi, da sa vezi ce bine stiu sa calaresc in alta parte. Mi.am dat ochii peste cap plictisita, la dracu, numa nu scapa de tampeniile lui.
Am urcat inapoi si i-am zis:
-Gata pauza.
Am galopat inapoi la ferma si pot sa zic ca a fost chiar amuzant. Adica nu am mai calarit de foarte mult timp impreuna cu cineva.
Am bagat caii in boxe si deja era ora 4. Eram fercita mai ales ca azi nu am facut scoala ca sa ne pregatim pentru excursie.
Am ajuns acasa si l-am lasat pe Harry primul la dus, si in timpul asta mi-am verificat telefonul: aveam 2 apeluri nepreluate si 5 mesaje.
Era un mesaj de la diriginta si 4 de la Ivanne si se pare ca apelurile tot de la ea erau.
Am deschis mesajul dirigintei si m-am incruntat la ce era scris in el:
"Buna elevi,
imi apre rau sa va anunt dar excursia se anuleaza din cauza vremii. Din fericire pentru voi sunteti scutiti maine si toata saptamana viitoare de scoala.
~vacanta placuta~
-Anita Fussmann-"
Oh, perfect, o saptamana libera.
-Ce s-a intamplat? A spus Harry care se pare ca a iesit din dus.
-A... P..pai.. N..nu se mmm..ai face excursia. Am spus eu balbaindu-ma pentru ca in fata mea aveam un Adonis doar in pantaloni de trening.
-Iti cam place ce vezi, nu? A spus el ranjind, si a inceput sa se miste ca o felina care ataca. El facea un pas in fata, eu unul in spate, iar spre oroarea mea am dat de perete. A venit si s-a lipit de mine si a inceput sa ma sarute. Cand ma pregateam intr-un final sa ii raspund s-a a uzit un tunet urmat de un fulger care a luminat toata camera. Am inceput sa plang si m-am lasat sa cad cu spatele de perete. Incercam sa respir normal, iar in fata ochilor inlacrimati mi-a aparut un Harry extrem de ingrijorat:
-Iubito, ce ai patit? A spus el, iar dupa voce se vedea ca era ingrijorat
-In primul rand, nu imi mai spune iubito, iar in al doilea nu conteaza.
-Ba conteaza. Imi pare rau ca te-am speriat. A spus el si m-a luat in brate.
-Nu este din vina ta, Doamne, doar ca imi e frica de furtuni. Am spus cu capul afundat in scobitura gatului lui.
-Gata, nu se intampla nimic, shhhh, e ok. A incercat el sa ma linisteasca masandu-ma pe spate.
-Huh, gata, sunt ok. M-am sters pe fata si m-am ridicat. Daca tot nu mai mergem in excursie hai sa lucran acum la proiect, ce zici?
-Nu mergem in excursie? A spus el confuz
-Ah da, vremea. Nu avem scoala o saptamana.
A aprobat din cap, iar eu m-am indreptat spre birou de unde am scos ce credeam ca avem nevoie: o coala de hartie, lipici, culori, pixuri, markere si tot ce am mai gasit pe acolo.
Cat timp am lasat laptopul sa se deschida am sunat la pizzeria mea favorita si am dat comanda de pizza si 2 cola, iar apoi ne-am apucat de cautat infoarmatii. Dupa jumatate de ora a sunat soneria, am coborat la parter, am luat bani si am platit pizza si am urcat inapoi la Harry. Am mancat si ne-am apucat din nou de google-it despre inima.
Am acos la imprimanta fotografii si toate informatiile pe care voiam sa le lipim pe poster si ne-am apucat de decupat. Intre timp furtuna s-a intetit, iar frica mea nu a disprut.
-Harry, am spus iar el a intors capul spre mine, daca nu te superi, ai vrea sa ma tii in brate pentru ca imi e frica? Am spus eu rusinata.
Mi-a facut semn spre poala lui, unde m-am facut comoda si mi-am lasat spatele pe pieptul lui. Am terminat proiectul, iar mama a intrat la mne in camera:
-Scumpo, oh, buna Harry, noi intr-o jumatate de ora plecam.
-Mm, ok, o sa vin jos imediat. A aprobat din cap si a iesit din camera.
Mi-a trecut frica de furtuna si a aparut tristetea.
Am coborat, si nu m-am putut abtine sa nu plang in timp ce mi-am luat parintii in brate, acestia urandu-mi o zi de nastere frumoasa, chiar daca o sa mai vorbim la telefon.
Harry a dat mana cu tata si a luat-o pe mama in brate si le-a urat:
-Succes! Sa aveti grija! Parintii mei au aprobat din cap iar eu eram in ceata complet.
Au iesit din casa, si-au pus geamantanele in portbagaj si au plecat.
-Harry, ai vrea sa dormi la mine in seara asta, te rog?
-Normal, doar ca vreau sa imi iau niste haine de la garaj, adica de acasa, si dupa vin, ok?
-Dar iti dau de la tata. Te rog nu ma lasa singura. M-am milogit si m-am prins ca o maimuta de bratul lui.
-Haide cu mine. O sa faci cunostinta cu baietii, i-ai mai vazut in scoala dar nu ai vorbit cu ei ce zici?
-Numai pentru ca nu vreau sa raman singura, da. Am oftat.
Ne-am incaltat, am urcat in masina, si dupa ce a condus cu o viteza supra-omeneasca am ajuns la un fel de garaj, cu camere deasupra, care s-a deschis cand am ajuns in fata lui.
Cand am intrat am dat de 10 masini, masinile cu care vin ei la scoala plus multe altele, intr-un colt langa usa ce cred ca ducea spre casa propriu zisa era cel mai ordonat colt, in jur de 10 monitoare asezate in semicerc pe un birou negru, destul de ros si jupita culoarea de pe el, pentru ca in restul camerei se vedeau unelte imprastiate peste tot, pahare si doze de bere, scaune nu foarte ordonate, pete de ulei, si o canapea uzata, dar intr-o stare folosibila, iar intr-un final am vazut ca de dupa o masina cu capota ridicata se ivesc 3 capete:unul cu par blond, iar celelate doua in diferite nuante de saten: unul spre negru, iar celalat spre roscat: Ken, Tyler si Zayn.
-Mai mai, se pare ca avem musafiri, a spus Ken in timp ce a pus pe capota masinii o cheie franceza, cel putin asa cred.
-Tine-fi gura fraiere, a spus Harry in gluma.
-Ken, imi pare bine. Spune el extrem de "atragator" cu haine patate de ulei si uns din cap pana in picioare de o chestie neagra de la masini.
-Boule, suntem in aceeasi clasa de 4 ani. Spun eu, iar toti izbucnesc in ras, mai putin domnul atragator. Si salut baieti! Am continuat, salutandu i pe ceilalti.
Au rasouns 3 voci, iar pe domnul atragator il aveam in fata, nu a scos un sunet, iar langa masina mai erau doar Tyler si Zayn. In 2 secunde se aude o bufnitura sub masina, niste injuraturi de toata frumusetea si apare un Jay care se freaca la cap, deci el era al treilea.
-Cum de pe la noi? A intrebat Jay, care inca isi freca fruntea.
-Am trecut sa imi iau niste haine, n-am voie? A spus Harry
-Usor frate, dar cumde cu o fata? A intrebat Tyler.
-Idiotilor, e si casa lui, nu are voie sa vina acasa? Am spus eu artagoasa
Harry a zambit usor iar celorlalti le-a cazut fata.
-Tu ce razi, ha? M-am intors spre Harry.
-Nimic iubito. A spus inca zambind.
-Nu imi mai spune asa, la dracu. Du.te si i-ati haine ca plec pe jos.
-Iv e pe aici? A intrebat Harry ignorandu-ma, dar totusi indreptandu-se spre usa de langa birou.
-Din fericire nu. A spus Ken, parson, domnul atragator.
Harry a dat din cap si a intrat in casa. Eu m-am facut comoda pe un scaun si ma uitam pe pereti.
-Vrei? A aparut Zayn in fata mea cu o doza de bere.
-Mersi. Spun luand o gura.
Am mai stat cam 20 de minute cu baietii si a aparut intr-un final si Harry cu un rucsac cu haine.
-Hazz? A spus Tyler iar Harry si-a intors capul spre birou. Maine avem treaba pe la 12. Harry si-a dat ochii peste cap si s-a indreptat spre mine.
-Mergem? A intrebat. Am dat din cap si le-am spus "Pa" baietilor.
Dupe ce am ajuns acasa a trebuit sa imi despachetez toate hainele, tot injurand-o pe diriginta. Harry radea pe mine, dar la un moment dat m-a parasit pentru un dus. Cand a iesit, eu am terminat de despachetat totul, si am intrat in baie ca sa imi pun ulei de cocos in par.
Dupa ce aproape am aplicat tot uleiul in par, apare Harry in baie, si cand ma vede imi spune:
-Iubito, adica Mibs, scuze ca iti zuc dar de cate saptamani nu ti-ai mai spalat parul? E cam uleios.
In acel moment m-a bufnit rasul.
-De ieri Harry. Dar mi-am pus ulei de cocos in par. Doar nu crezi ca frumusetea mea de par negru arata asa bestial fara ajutor, nu? Am spus inca razand.
-Pot sa iti spal eu parul? A intrebat acesta inca terifiat.
Am dat din cap si mi-am aplecat aplecat capul deasupra cazii.
A pornit apa si mi-a udat parul, facand fete si scotand sunete de scarba din cauza parului meu plin de ulei.
Dupe ce m-a spalat ca pe un catel si mi-a clatit parul tot bagandu-si mana in parul meu, mi-am infasurat parul in prosop si i-am spus:
-Nu m-am mai spalat asa bine in viata mea. Mersi.
A dat din umeri, iar eu mi-am intors capul spre oglinda. Am aplicat toate produsele pe el si l-am masat bine, dupa care l-am uscat si l-am prins intr-un coc dezordonat.
-Ma lasi te rog din suflet sa iti pun ulei de cocos si tie in par? Ar arata fenomenal dupa. Te roooooog. M- milogit eu.
-Nu, Doamne. A spus el terifiat. Am facut botic, iar el a adaugat: Oh, fie. Dar cu o conditie.
-Orice, am spus eu fericita ca o fetita mica ce primeste papusa preferata.
-Daca imi raspunzi ce te-am intrebat acum o saptamana. A spus el serios. Atunci m-a strafulgerat, "M-am indragostit de tine."
Am oftat:
-Si..si mie imi place de tine, adica inca imi place, chiar mult. Am spus eu rusinata, cu capul in pamant.
Mi-a pus 2 degete sub barbie si mi-a ridicat capul in asa fel incat sa ma uit la el. Mi-am luat fata in palme si m-a sarutat. Eu i-am raspuns si mi-am incolacit mainile dupa gatul lui, adancind sarutul. Spatele meu a facut contact cu peretele rece de gresie, dar nu am protestat, chiar l-am sarutat cu mai multa ardoare.
-Gata, am spus eu cu respiratia sacadata. La treaba. Ochii lui au sclipit. Nu la prostii Styles, facem parul frumos. I-am facut cu ochiul. Daca privirea ar ucide, as fi fost moarta acum.
S-a asezat pe capacul vasului de toaleta, cu capul sprijinit de pumni. Am luat in ambii pumni cat de mult ulei inca in stare solida si l-am bagat in parul lui des. Dupa ce l-am frecat bine l-am bagat capul sub apa si l-am spalat bine. L-am asezat inapoi pe capaul toaletei si am bagat in priza peria rotativa.
-Nu imi bagi chestia aia in cap, sa fie clar. Aspus el revoltat
-Stai calm ca nu o sa arati ca o fata. Bun, sa trecem la treaba. Hmm. La parul tau... Hmmm. Putin ser, putina spuma de incretire si o protectie pentru caldura. Dupa ce i-am masat parul cu toate produsele in el al pornit peria. I-am luat mici suvite si le-am tras cu peria pe rand, ca sa le usuc si ca sa arate mai sofisticat.
-Gata, am terminat, arati fenomenal, nu ca nu aratai deja, m-am pus in spatele lui si ii asteptam reactia cand se vede in oglinda. L-am sarutat pe si l-am intrebat: Deci? Cum ti se pare?
-Mult mai bine decat m-as fi asteptat. Chiar super bine. Poate o sa te las sa faci asta mai des. Am zambit satisfacuta si i-am dat ub sarut scurt pe buze. Si daca o sa primesc asemenea tratament de fiecare data cand stau sa te joci cu parul meu te las zilnic. A spus el razand, cel mai frumos sunet de pe lumea asta, plus gropitele alea.
-Bun domnule Harry, vi s-a terminat programarea, acum va rog sa parasiti baia pentru ca domnisoara coafeza vrea sa faca un dus. Am spus zambit.
-Si nu pot sa ma alatur dusului dumneavoastra? A spus Harry la randul lui.
-Daca nu faceai dus mai devreme ba da. Am spus eu in gluma, nu l-as fi lasat, dar el nu s-a prins, pentru ca a spus:
-Dar m-am murdarit la loc.
-Iesi afara! Am spus eu inpingandu-l afara. Cand a vrut sa mai spuna ceva i-am inchis usa in nas. Nu am incuiat-o intentionat pentru ca stiu ca o sa intre si o sa aiba o surpriza neplacuta.
Mi-am dat hainele jos si am intrat in cabina de dus pentru ca imi pot aplica planul mai simplu decat daca as fi in cada.
Am dat drumul la apa si ca sa fiu sigura ca nu isi da seama ca stiu ca e in baie am inceput sa cant. Am auzit usa cand s-a deschis, chiar daca pentru altii e absolut silentioasa, eum-am obisnuit ca face un mic clichet aproape imperceptabil.
Am indreptat dobinetul spre apa rece, extrem de rece, si am noroc ca imi place sa fac dus in apa rece. A tras usor pereaua de la dus si cand se pregatea sa ma imbratiseze de la spate am dat cu dusul dintr-o absoluta greseala in spate si l-am udat cu apa rece ca gheata.
-La dracu! A injurat el
-Ti-am racorit prietenasul sau mai vrei? Am spus razand
-Cum ai..? Nu l-am rasar sa termine, in schimb mi-am lasat de o parte rusinea si m-am intors cu fata spre el.
-A scartait usa. Am spus in imp ce mi-am incolacit bratele in jurul gatului lui. L-am sarutat pe gat si l-am simtit scrasnind din dinti. I-am soptit cu buzele lipite inca lipite de gatul lui: Iti place, nu? Pacat, nu am chef de prostii.
Acesta s-a aplecat spre urechea mea si mi-a soptit la randul lui: Mi-am dat seama ca esti virgina. Nu trebuie sa te prefaci. Nu ma deranjeaza, prefer sa fiu primul. Mi-am marit ochii la remarca lui si i-am spus: Chiar trebuie sa strici orice moment? Am trecut fulgerator pe langa el si direct prin perdeaua de la dus, am luat un prosop si in drum spre dressing m-am sters bine, am luat o pereche de pijamale la nimereala, rosii si le-am imbracat repede. M-am dus si m-am asezat pe pervazul de la fereastra, privind in liniste ploaia.
-Iubito? A spus Harry cu vocea sparta
-Nu ma "iubito" pe mine. I-am spus fara sa ma sinchisesc sa ma intorc spre el.
M-a imbratisat de la spate si mi-a soptit "Imi pare rau".
Mi-am asezat capul pe umarul lui si am oftat.
-Te cred. Mie imi pare rau ca am reactionat asa. Dar e rusinos.
-Ba nu, chiar deloc, asta este ppacerea barbatilor: sa fie primii. I-am ascultat cu atentie vorbele si pentru ca nu stiam ce sa ii raspund, m-am intors spre el si l-am sarutat.
-Mergem in pat? Imi e somn.
-Sigur iubito.
-Iubesc cand ii spui asa. Chiar daca e muuult pre devreme. Am spus eu zambind.
-Bine iubito, o sa iti zic mai des asa.
L-am luat de mana si am urcat in pat. El s-a asezat in spatele meu si m-a luat in brate.
-Noapte buna Harry!
-Noapte buna ,Mibs!
Dupa putin timp l-am intrebat:
-Harry? Noi.. Adica, noi, stii tu, suntem ceva?
-Da iubito, dar o sa trebuiasca sa ma iei usor, nu ma pricep la relatii. A spus el razand.
-De parca eu ma pricep. Noapte buna, Harry!
-Noapte buna iubito! Mi-a raspuns pupuandu-ma in par. M-am impins mai tare in el si ma simt in siguranta.
Eram atat de obosita incat am intrat in mrejele viselor in scurt timp.

CEL MAI FUCKING LUNG CAPITOL OMG. Ma doare capul, am scris prea mult. Am multe greseli stiu, am o problema la tastatura.
Va pup si sper ca v a placut.

19WangFrancesca08 special pentru tine :*

True love (Harry Styles F.f.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum