Nina Dobrev

142 10 0
                                    

Citiți nota autorului...Lectura plăcută😘❤
1.S-a născut la Sofia,Bulgaria.S-a mutat în Canada cu părinți la varsta de 2 ani.

2.Nina vorbește numai in engleza in seriale, insa in viața de zi cu zi e fluentă si in franceza si bulgară.

3. Numele ei întreg e Nikolina Konstantinova Dobreva.

4. Nina a avut o relație cu colegul ei de serial Ian Somerhalder,insa știați ca avut o legătură cu un alt coleg? În timp ce lucra la "Degrassi",a avut o relație cu Daniel Clark.

5.Multe actrițe ce vor să dea lovitura visează să fie descoperite din senin,insa Ninei i s-a întâmplat! Un agent a descoperit-o în timp ce studia la studioul de Actorie Armstrong din Toronto.

6.A absolvit sociologia din Ryerson înainte să renunțe pentru a se concentra pe actorie.

7. Nina s-a luptat cu multe alte actrițe tinere pentru rolul Elenei Gilbert din "The Vampire Diaries" inclusiv cu Ashlee Simpson.

8. Nina iubește pisicile.
"O sa spun ca sunt femeia pisică, pentru că doamna cu pisicile mă face să par de 500 de ani."

9.Este fana Harry Potter! Când se află în Orlando,Nina a vizitat Harry Potter World împreună cu prietenii și s-a pozat in fata semnului Hogsmeade.

10. Nina Dobrev se inspiră de experți. Deseori postează pe conturile ei de socializare citate inspiraționale. Dacă aveți nevoie de niste vorbe de duh,nu trebuie decât să intrați pe contul ei de Twitter.

11.Nina își menține silueta făcând jogging si yoga. Ba chiar si-a etalat câteva dintre mișcările impresionate în timpul unui interviu cu Conan O'Brien.

12.Nina călătorește atât de mult ca acum se consideră experienta in avioane."De obicei călătoresc cu un coleg si adorm în cele mai ciudate poziții,cu picioarele întinse în poala celui de lângă mine."

13.I n timpul liber,Ninei îi place să înoate,sa facă scufundari, windsurfing,wake boarding,s a călărească,sa joace fotbal si sa facă alpinism. Asta da persoana activă!

14.Nina își folosește faima pentru a sprijini cauzele caritabile.

15.Cand era mică,a mers la cursuri de balet si jazz și chiar a participat la competiții de gimnastica ritmica. În 2005 a participat ata la Campionatul mondial pentru seniori din Copenhaga,Danemarca,si la Campionatul Mondial pentru juniori din Plzen,Cehia.

16.Nina are niste prieteni foarte celebri. Și-a sărbătorit aniversarea a 24 de ani împreună cu iubitul ei de atunci, Ian Somerhalder si actrițele din "Saga Amurg",Anna Kendrick si Nikki Reed.

17.Nina interpretează un vampir la televizor,insa în viața de zi cu zi nu își dorește nemurire."Nu stiu daca as vrea așa ceva. Am o viață destul de cool,asa ca sunt mulțumită de locul în care mă aflu."

18.Îi place scena muzicii independente. Nina si Ian au fost văzuți la festivalul Coachella în ultimii ani. Ne întrebăm cine o să o însoțească anul viitor!

19.Mama Ninei e artistă,in timp ce tatăl ei e cercetător.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1.Imi pare rău că nu am mai postat de o veșnicie dar școala asta ma omoară😂😂 mai ales clasa a 8a

2.Cele care citesc cealaltă carte a mea "Michael little sister" va mulțumesc foarte mult pentru ca o citiți si ca o votați dar cred că voi șterge cartea...imi pare rău😞

3.Ce părere aveți despre faptul că Nina Dobrev nu mai joacă in "The Vampire Diaries"? ...mie una nu îmi place că a plecat

4.Sper ca va place acest capitol si sa votați capitol,dar nu uitați ca daca aveți vreo vedeta preferata si nu știți mai nimic despre ea.. scrieți în comentariu si eu o să scriu cât mai multe informații despre aceea vedetă







Nu derula în jos,astfel vei păți ceva îngrozitor la noapte







Nu glumesc .Dacă dai in jos o faci pe propria răspundere,dar spre binele tău nu derula în jos








Nu vrei sa ma asculți? Nu derula în jos










Stai! E ultima ta șansă să mă asculți. NU DERULA ÎN JOS!!!












Bine faci ce vrei,eu te-am avertizat












Ce faceti? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Sa îmi spuneți cum vi se pare melodia de la media
Ne vedem in capitolul următor

Byeeeee😘❤❤

~Lady_Kat







 

Facts About StarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum