1.S-a născut pe 15 ianuarie 1996.
2.Cand era doar un bebeluș, Olivia Cameron a primit numele de alint Dove de la tatăl ei,iar când a mai crescut a decis sa-l păstreze drept nume de scenă.
3.Dove este înnebunita după cafea.
4.Cel mai bun desert,pentru ea,sunt strugurii.
5.Inaltime:1.57 m
6.Dove are o pisica pe nume Fern,rasa Main Coon,de 13 ani.
7.Anotimpul favorit:toamna.
8.Cantecul preferat:"Moonlight Serenade" de Glenn Miller.
9.Dove iubeste moda,ii place sa coasa si sa-si personalizeze articole de vestimentatie.
10. Serialul preferat:Doctor Who.
11.Iubitul din viata reala este si cel din serial,interpretat de Ryan McCartan.
12. A inceput sa joace in productii locale de teatru de la 8 ani.
13.Cartea preferata:un volum de poezii de Edgar Allan Poe,pe care l-a primit de la bunicul ei.
14.Cand avea 12 ani,Dove s-a tuns singura si s-a vopsit singura,iar rezultatul nu a fost unul fericit.
15. Sora ei i-a dăruit un ursuleț de pluș de care Dove nu se mai departe. L-a botezat Stanley și il ia cu ea chiar și la filmări.
16.Pentru ea,o zi perfecta înseamnă 10 ore de somn și un mic dejun uriaș.
17.Ii place să prepare deserturi la cuptor.
18.Crede că are o voce ciudata, potrivita mai mult pentru opera,dar se încăpățânează să cânte pop.
19.Este prietenă bună cu multe dintre vedetele Disney,precum Laura Marano.
20.Formația favorita este One Direction.
Hey am terminat inca un capitol și sper sa va placa....Nu uitați de voturi și comentarii înseamnă foarte mult pentru mine...Vreau să mă mulțumesc pentru cele 2,01 mii de vizionări,203 steluțe și 32 de comentarii...VA IUBESC MULT DE TOT 😍😍😘😘💖💖❤❤💗💗
...Fara voi nu as fii reușit să ajung aici...Scuzați mesajele daca sunt... Ne auzim in următorul capitolul...Byee🙋🙋~Lady_Kat
CITEȘTI
Facts About Star
RandomVa iubiți idolii,dar nu știți nimic despre ei? Ați ales cartea perfecta pentru a ști mai multe despre ei.