Jennette McCurdy

108 8 0
                                    

1.Se teme cel mai tare de ocean.

2.Mâncarea favorita:sushi

3.Înghețata preferată:cu frișcă și biscuiți.

4.Actorul preferat:Jonny Depp.

5.Odata,Jennette a acceptat provocarea de a-si băga în gură cât mai multe gume de mestecat. A reuși să își îndese doar 10 bucăți.

6.Jocul preferat: Monopoli.

7.Culorile care îi plac:roz si mov.

8.Animalul preferat:ursul polar.

9.Ii este teamă de rechini si albine.

10.Ii place să facă farse. La un moment dat,i-a convins pe cei din echipa de filmare de la "ICarly" ca numele ei real este Jennetteria.

11. A vrut să devină actriță după ce a văzut filmul"Războiul stelelor".

12.Materia preferată:engleza.

13.Adora mâncarea picantă si odată a mâncat un întreg ardei foarte iute,doar pentru că pusese pariu.

14.Jennette McCurdy are trei căței:Snoopy,Crewie si Musashi si doua broaște țestoase:Tootsen si Zeus.

15.Cu ce îi place să se îndoape: sandviciuri cu brânză la grătar, pizza,mere,spaghete, cheeseburger.

16.Jocuri video favorite: Super Smash Bros,Bomberman si Animal Crossing.

17.Actrițe preferate:Emma Stone, Charlize Theron,Reese Whiterspoon,Meryl Streep si Julie Andrews.

18.Seriale preferate: orice de pe Food Network,"Urzeala tronurilor".

19.Colecționează animale de plus, pălării si cărți.

20. S-a născut pe 26 iunie 1992.

Hey...Am revenit cu un nou capitol.
In loc să învăț pentru teza la matematica pe care o am astăzi....Eu scriu la carte..Dar nu-i bai.😂😂
Mda fac ore după-amiază...cine mai face ore după-amiaza?
Va mulțumesc pentru voturi, comentarii si pentru ca îmi citiți cartea.
Dacă vrei un fact despre o vedetă nu te mai chinui să cauți pe net... scrie in com la această carte sau în privat și ai să găsești ceea ce vrei să ști despre acea vedeta.
Dacă vrei să vorbim în privat scrie si o sa îți răspund...puteti să îmi lăsați si provocări.
Chiar mi-ar plăcea să fac si eu provocări.😭😞😇🙏🙏
Astept voturi si comentarii multe
Ne mai auzim noi. Nu scăpați asa ușor de mine.👿😈
Va pup.😘😘
Byeeeee. 🙋🙋🙋

~Lady_Kat







Facts About StarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum