Trejde delen♥

138 4 0
                                    

Tredje kapitlet♥

*Omar's perspektiv*
Jag kollade in i hennes vackra blåa ögon och tänkte på att ha hennes läppar mot mina. Jag väcktes ur mina tankar av att Frida stod och hångla med Simon.
- *host* ähum *host* ska vi sticka? Fotografen ska ta ett par bilder innan vi börjar repa, sa jag och Simon tog Lovisa i handen och satte sig på moppen och körde iväg till studion.
- jaha, ska vi också åka? Undrade Zoey
- eh, ja um sätt dig, sa jag generat.
- okej, hur länge har du kört moped? Sa hon nervöst
- tillräckligt länge för att du ska vara trygg. Hon svarade inte utan satte sig bakom mig.
- du kan hålla runt min midja, sa jag hoppandes
- det är nog bäst så ja, sa hon. Jag vände huvudet och kollade in i hennes ögon.
- jag tycker om dig, sa jag plötsligt.
- oj, um. Jag gillar dig med..
Jag tittade henne i ögonen och kysste henne. Det var som att stunden aldrig ville ta slut men det gjorde den på 3 sekunder eftersom min mobil började ringa "this girl is on fire" sjöng den.
- fan, muttrade jag och tog upp den.

* Zoey's perspektiv*

- jag tycker om dig, sa han
Omar gillar mig! Den perfekta och gulliga Omar!
- oj, um. Jag gillar dig med.. Sa jag snabbt
Han kollade mig i ögonen och böjde sig fram och satte hans läppar mot mina och gav mig en kyss. Vi blev avbrutna av hans telefon som började ringa. "This girl is on fire"
- hallå? Sa han
Han satte på högtalaren.
- Omar vart fan är du? Fotografen är här och närsomhelst! Skrek någon som tydligen också var medlem i The Fooo och hette Felix.
- tade chill, är där om 3
- 2.59 max
- jaja kommer snart! Ses snart!
- hej då
*klick*
- ledsen sa han, det där får vänta. Ska du med till studion?
- ja gärna, sa jag med ett leende.

2.35 senare var vi inne i studion o när vi kom in så satt alla i soffan och åt chips och drack läsk framför tv'n.
- jaha, ni jobbar ju hårt! Sa Omar
- tjenare mannen, sa Ogge som han kallades och gjorde high-five med han.
- vad gör ni då?
- chillar, det blev ändrade planer. Vi ska vara här vid 15.00
- så om en timme? Men vafan? Sa han och gav mig en blick och bet sig i läppen.
Tv'n stängdes av och Felix kom fram och hälsade och resten gjorde oxå det eller ja Oscar, dom andra hade jag ju redan hälsat på och Simon och Frida känner jag ju. Och Omar.
- jag måste gå hem nu, sa jag
- jag kör dig så slipper du gå
- det behövs inte
- jag vill, sa Omar och spände blicken i mig
- hej då allihopa! Kul att träffas! Hörs ikväll Lovisa!
- aa visst sa Lovisa med Simon i munnen.
Omar tog fram våra ytterkläder och skor och visade vägen ut. När vi kom ut så tog han mig i handen och drog bort mig till mopeden , körde sen i 50 på en 30 väg till ett mysigt ställe där det var helt öde. Han tog mig ytligare i handen och drog mig intill väggen och började kyssa mig.

*Omar's perspektiv*

Jag drog henne intill väggen och började kyssa henne. Jag var väldigt nervös.
- Zo
- aa? Svarade hon
- jag har aldrig känt såhär för någon, ändå har vi bara känns varann i ett par timmar.
- jag har heller aldrig känt såhär för någon. Jag är verklig kär i dig Omar.
- Zo, um *harkel* ähm vi.vill ddu..vill du bli min flickvän Zo?

Vad ska Zoey svara tycker ni?

The Fooo FanFicWhere stories live. Discover now