-1-

23 5 4
                                    

İki yakın arkadaş alarmın iç gıdıklayıcı sesiyle uyanmak zorunda kalmışlardı.Daha doğrusu Nisa uyanıp Derini dürtmekle meşguldü.
"Kanka kalk artık bak hava çok güzel,
okulun ilk günü,daha erkek keseceğiz."
Genç kız bunu söylerken aynı zamanda parmaklarıyla sayıyordu sanki diğer arkadaşı görmüşçesine.
Nisa son çare olarak Derin'i kolundan tutup yataktan aşağı doğru sürüklemeye başlamıştı.
"Ya kanka sabah sabah bela mısın ? "
"Evet tatlı belayım ben"
Derin artık geç kalacaklarını anlayacağından dolabın karşısına geçip kıyafetlerle bakışmaya başladı.
"Kanka hiç boşuna dolaba bakma ben senin kıyafetlerini ayarladım bile."
Genç kız yatağın üstündeki kıyafetlere bakmıştı.Siyah sıfır kol siyah bir tişört, altına siyah jean vardı.
Kankasını teşekkür amaçlı yanaklarından öpmeye başlamıştı.
"Ay Derin yeter tamam ben en iyi kankayım."demişti Nisa havalı bir şekilde.Nisanında kıyafetleri aynıydı fakat renkleri beyazdı sadece.İki kız giyinmeden önce banyoya uğrayıp ellerini yüzlerini yıkadılar.Nisa ilk günün şerefine saç düzleştiricisini fişe takıp saçını düzleştirmeye başladı.
O sırada Derinde üstünü giyip hem Nisanın hemde kendi çantasına lazım olabilecek eşyaları yerleştirmeye başladı.Yerleştirme işi bittikten sonra o da saçını düzleştirmişti.Rimel ve rujdan oluşan makyajda sona erince ayakkabılarını giyip 1+1 olan sıcacık şirin evlerini kilitleyip asansörü çağırdılar.Derin ve Nisa 7.sınıfta  tanışmıştılar.4 Ay oluyordu bu evi tutalı.Yaklaşık 3 yıl sigortasız kaçak çalışmışlardı kafelerde.Son 5 aydır sigortalı ve asgari ücretle çalışıyordular.Bu sene son seneleri olduğundan çok çalışmaları gerekti.İki yakın arkadaş sayısal  okuyup avukat olmayı hedefliyordular. Asansöre bindikten aniden elektrikler kesilmişti.
"Şansa bak ya" diye somurtmuştu Nisa.
Derin kapıyı ittirince açılmış olduğunu fark etti.Sanırım devre dışı olmuştu.Yavaşça merdivenden indikten sonra bahçe kapısını aralayıp okula doğru ilerlemeye  başladılar.
Başlarına gelecek onca şeyden habersiz bir şekilde.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 31, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Umut Yolcuları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin