Szeretem de megijeszt!!!

218 8 0
                                    

Harry

Reggel arra keltem hogy csörög a telefonom!Idegesen felvettem.-Halo?
-Jonapot minden diákot értesitunk hogy az iskolában tegnap este tűz vész volt így az iskola véget ér!!Jó nyarat Harry ne tanulj okos vagy!!Tudom egy igazgatónak nem kéne ilyet mondania de te tényleg tudsz mindent!!Érezd jól magad a nyáron!!Szia!
-Viszlát Mr.Payne!!
Ezt furcsálom hogy tűzvész volt.Nem baj egy gonddal kevesebb!!😆
Kopogast hallottam lentről.Lepattogtam a lépcsőn majd kinyitottam.Louis állt előttem egy rózsa csokorral a kezében!-Szia!
-Szia göndörkém!csókolt meg.-Gyere csak be!!álltam arrébb az ajtóban.Betogyogott majd odaadta a rózsákat amiben egy kis cetli volt ragasztva egy szivecskével kiszedtem éreztem hogy van valami a háttulján.Megfordítottam majd akkorát röhögtem hogy majdnem hátra estem-Te..te. most komolyan egy kotont ragasztottál rá?!!mondtam lassan már sírva a röhögéstől.-Gondoltam felhasználhatjuk?!
-Oké akkor dugjunk!!mondtam majd ráugrottam mire elestünk.Hála istennek a kanapén landoltunk.-Benne vagyok de előbb elkell mondanom valamit.-Mi az ami fontosabb a dugásnál?
-Nos egyszerűen csak kifogom mondani.Vett egy nagy levegőt majd mélyen szemeimbe nézett.-Harry én nem ember vagyok!!
-Mi?
-Démon vagyok!!
-Én tudtam!!csak ennyit tudtam kinyögni.
-Mi honnan?
-Hát olyan gyorsan mozogtál meg minden furcsáltam is!De nem gondoltam volna hogy más vagy mint a többi ember!
-Képes lennél egy démonnal együtt lenni?
-Louis én félek tőled de ..de viszont Szeretlek és ez az érzelem erősebb!!
-Én is szeretlek de ne félj tőlem nem tudnálak bántani!
Olyan boldog voltam hogy nyakaiba ugrottam majd fülébe súgtam:-Na?Most dugunk?nyaltam bele ülébe.

Mr.Tomlinson a technika tanárom💜😍Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang