Cerita ni aku dengar daripada kawan aku...dia ni kerja dekat satu restoran..
Dia ni sorang yang suka menabung...dia ada cakap ngan aku yang dia nak beli henpon baru pakai duit gaji dia yang pertama...Lepas tu,satu hari ni....dia terima gaji..apa lagi happy laa kan sebab dia nak beli henpon baru...dia ni punyalah suka tunjuk ngan aku henpon baru dia...aku tumpang happy lah..jadi dia cuba henpon baru dia lepas dia balik kerja malam tu...
Esok pulak aku call dia tak dapat..aku call lagi pun tetap tak dapat..jadi aku hairan laa..aku pergi rumah dia..aku masuk jer rumah dia..aku tengok dia baring atas sofa..macam orang demam..aku pun tanya dia.."wei,kenapa dengan kau ni?"..dia tak nak cerita ngan aku..aku lagilah hairan..
Lepas tu..bila dia dah sedia nak cerita ngan aku...dia cerita dari A sampai Z..aku pun meremang jugaklah..dia cakap lepas dia balik kerja malam tu dia cubalah henpon baru dia..orang cakap henpon dia tu dapat ambik gambar dengan cantik...jadi dia pun try laa kan...dia nak selfie..so,dia ni set angle yang sesuai untuk dia ambik gambar.. .sekali dia dah rasa angle dah sesuai..tiba-tiba,dia ternampak ada orang senyum kat dalam camera henpon dia..apa lagi dia..terkejut beruk lah sampai henpon terlepas dari tangan dia..henpon dia terus rosak..patutlah aku tak dapat nak call dia waktu tu...mak aii...seram giler...
bayangkan korang baca cerita ni sorang-sorang..macam ada orang senyum kat sebelah korang...hehehe main-main je...jangan marah haaa..nanti kena jual..hohoho
Thanks sebab baca tau..😗
YOU ARE READING
Koleksi Kisah Seram....
HorrorHati-hati....benda tu ada dekat kita...jangan takut...jangan tegur....Hope njoi membaca dengan "Dia" hihihi.....