Murni dan suaminya,Sharil serta anak-anak nya berpindah ke sebuah rumah...suaminya berpindah atas urusan kerja...Sepanjang mereka tinggal di situ..pelbagai perkara pelik berlaku...anaknya yang baru berumur 3 tahun sering melihat kelibat hitam di dalam rumah itu...sampailah satu hari...Murni diganggu dan muka lembaga tersebut dilihat dengan jelas di depan matanya...mata merah..rambut panjang dan mulut berdarah....Murni dan anaknya bersembunyi di dalam bilik mandi kerana takut...
Dalam keadaan yang ketakutan...tiba tiba pintu diketuk...rasa takut semakin membahang..rupa-rupanya,suaminya datang dari pejabat...
Murni:Abang..Murni takut...
Shahril:Takpe abang ada kat sini kan..jom keluar dari rumah ni..
Murni menurut sahaja kata kata suaminya..keluar sahaja dari rumah...tiba-tiba,telefon Murni berdering...nama pemanggil dibaca..nama pemanggil tersebut amat dikenali...dengan tangan yang bergetar-getar...Murni mengangkat..
Murni:Asalamualaikum..s..siapa...ni?
Pemanggil:Waalaikumusalam..Sayang kenapa ni??...Abang on the way nak balik ni...
ABANG???habis tu yang tadi siapa eh??Telefon Murni terlepas dari tangannya....Murni menoleh ke arah 'suaminya' tadi....alangkah terkejutnya dia melihat 'suaminya' tadi menyerupai seorang perempuan yang sedang menggendong anak....
YOU ARE READING
Koleksi Kisah Seram....
HororHati-hati....benda tu ada dekat kita...jangan takut...jangan tegur....Hope njoi membaca dengan "Dia" hihihi.....