Jam menunjukkan pukul 12:30 pagi...
Aizal bangun kerana perutnya rasa sakit...dia membangunkan Raefal rakan seasramanya untuk menemaninya ke tandas asrama..Raefal pun bangun mengikuti Aizal...Aizal teringatkan baldi berisi berus gigi,sabun dan pakaianya yang dia lupa untuk letakkan di tandas asrama...jadi dia membawa baldi itu sekali...Sesampai sahaja di tandas ,dia meletakkan baldinya di sinki kerana dia hendak mengemas barang di dalam baldinya yang bersepah...Tapi dia melepaskan hajatnya dahulu kerana dia sudah tidak tahan..jadi Raefal menunggu di luar..selesai sahaja Aizal membuang air besar..dia pun keluar memandang rakannya yang asyik memandang cermin..
Fikirnya mungkin kawannya mengantuk oleh itu kawannya tak layan dia...maklumlah,orang tengah tidur kita bangunkan mestilah ngantuk...jadi tanpa termenung..dia terus mengemas barang di dalam baldinya dan sewaktu dia mengemas..berus giginya jatuh...
Time dia nak ambil tu..baru dia perasan sesuatu..kaki kawannya terapung..jadi meremang bulu roma dia..dia buat tak tahu je lah...cepat cepat dia kemas barang di dalam baldinya..."Raefal,ju...ju...jum balik as...ra...ma.."Kata Aizal tergagap-gagap..."Nak balik ke dah tahu...??"Raefal bersuara dan suaranya amat menakutkan dan bergema...
Aizal lari lintang pukang nak balik asrama..dia masuk asrama lepas tu dia lagi terkejut bila tengok Raefal tengah tidur...'Uiii..siapa aku ajak tadi hah??'desis Aizal dalam hati dengan perasaan takut...😨
YOU ARE READING
Koleksi Kisah Seram....
HorrorHati-hati....benda tu ada dekat kita...jangan takut...jangan tegur....Hope njoi membaca dengan "Dia" hihihi.....