doktor part 1

2.4K 67 5
                                    

Defneyle yaşadığımız güzel gecenin ardından doktora gidiyoruz maalesef
Aynadan defne me baktığımda gülümsemem genişledi uyuya kalan oğlumuza o bal rengi gözleriyle bakıyordu.                                      


önüme dönüp yola bakmaya devam ederken ellerim e baktım ve yavaşça elimin birini direksiyon dan çekip havaya kaldırdım ve bakmaya devam ettim...

Neden bilmiyorum ama çok kötü bir şey olacak gibi geliyor.
Birden bire titremeye başlayan elime bakıp yumruk yaptım titreme dursun diye.arabayı sağa çekip indim ve defne bakışlarını bana çevirdi.
Gözlerini kaçırıp oda indi arabadan.
Yanıma usul usul gelen kadın benim canımın içiydi. Dolan gözleri ellerim le birleşince gözünden damlayan bir yaş ile kendime iyice çektim ve alnına öpücük koyup sakinleşmesini bekledim.





Bir süre sonra ise defne kollarımdan çıkıp  titreyen elimi tutup öptü.

"" Ömer herşey güzel olacak tamam mı.sevgilim...""

""Defnem tatlı defnem benim.merak etme iyiyim ben sevgilim.önemli bir şey değil dir eminim.hadi gidelim""




""Peki madem""diyip ellerini tutup kendime çektim ve Ömer in saçlarını geriye atıp boynunu koklayarak ensesine öpücük bırakıp doğruldum""

""Hadi artık gidelim sevgilim.""


Omerle arabaya gidip bindik ve hastaneye gidene kadar konuşmadık.
Belliydi konuşmak istemediği Ömer in.
Anlıyorum da onu.

Tek istediğim elinin önemli bir sorun yasamamasi. Eğer sorun ciddiyse Ömer in kolay kolay atlatacagini düşünmüyorum.eminim ki kendini suclayip yetersiz hissedecek.

Ve bu durum da hepimiz uzulecegiz.
Özellikle de ben.bir daha eskisi gibi olamamaktan,Ömer in yine duvarlarını örmeye başlamasından,
En önemlisi de barışa soğuk davranmasindan o kadar çok korkuyorum ki.

Elimde hissettiğim eller beni kendime getirdi.omere baktığımda hastaneye geldiğimizi anladım.

""Defne hadi sevgilim geldik,sen barışı bana ver""


Uyanmış bize gülümseyen oğlum a bakarken kıkırdayarak baktı bana
Yavaşça kucağıma aldım ve Ömer e döndüm

Barış ı kucağına alıp arabadan inmemi bekleyen Ömer e hafif gülümseyip çantamı aldım ve arabadan inip sevgilim in elini tuttum.

""Hadi sevgilim gidebiliriz""

""Tamam defne gidelim bakalım""

Diyip sıkıntılı bir nefes verdim.hastanelerden nefret ediyorum çünkü en son annem i kaybettim hastanede ve pek fazla gelmem de.en son barış doğduğunda
Gelmiştim.ki o zaman çok mutluydum.

Danışmadan sinirsel cerrahi doktorunun odasını öğrendikten sonra asansöre ilerleyip bindik.
Defne elimi hiç bırakmamıştı ve bu bana güven veriyor du.





onun ve oğlum un yanımda olduğunu bilmek çok iyi hissettiriyor du bana.asansör ün sesiyle birlikte geldiğimizi anladım.

""Sevgilim sen barış la burada bekle
Ben hemen gelirim.""

""Hayır Ömer olmaz.yanında olucam tamam mı""

""Defne lütfen bitanem""

""Hayır dedim sevgilim.aynı şey bana olsa doktorun yanına tek girmeme izin verir miydin Ömer""

""Haklısın""

   

Doktor omeri kontrol etmiş ve bazı testler yapmıştır.yarım saat sonra test sonuçları için

Odaya girdiğimde defne ve oğlumun yanına gelip oturdum ve doktor a döndüm.

"test sonuçları çıktı mı""





""Evet Ömer bey sonuçlarını zi inceledim maalesef ki bir daha çizim yapmayacaksın iz

O anda 3 sey oldu


Bir defne göz yaşlarına boğuldu

Iki Ömer dayanamayıp odayı terk etti



Üç defne sevgilisinin elini tutup kendine çevirdi.




Ve Ömer daha fazla dayanamayıp bağırmaya başlar





Ve şimdilik son arkadaşlar herkes yorum yapıp fikirlerini söylesin lütfen benim için çok önemli bir şey.
Inşallah beğeniler yükselir oy vermeyi unutmayın
Sizi çok seviyorum deföm culer
Iyi okumalar😃😃😊😊😃😃😊😊😊😋😋😋😋

Ömer in defnesi (2.sezon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin