'' Oraya gitmek istemiyorum. ''
Beni özel okula göndermek gibi bir düşüncesi olan babama karşılık bende kaşlarımı çattım.
'' Defne , burada sana ne istediğini sormadım. Sana gideceksin dedim. '' dediğinde alay eder gibi güldüm. Kafamı onaylarcasına salladım.
'' Özür dilerim. Evde benim düşüncelerimin değeri olmadığını unutmuştum. Hatırlattığın için teşekkürler. '' diyerek yukarıya çıkmaya başladım. Gerçekten bunaldım. Odama gireceğim sırada Berk odasından çıkıyordu. Yani abim. Yanıma gelip saçlarımı karıştırdı.
'' Ne yaptılar da yüzün düşük güzelim ? Çıkışa gelsinler. Kaslı abin döver. '' diyip göğsünü gerdi. Gülümseyip odamın kapısını açtım.
'' Babamı çıkışta dövebileceğini sanmıyorum. '' diye mırıldandım. Odama girdiğimde yatağımın üzerinde düzgün bir şekilde bırakılmış okul forması vardı. Yok artık ya. Okulların açılmasına daha 15 gün var.
'' Forman güzelmiş. Eteğin biraz kısa. O yüzden eteğini uzatacaksın. Şimdi abin gidiyor ve sevgilisini mutlu ediyor. '' diyip yanağıma sulu bir öpücük bıraktı.
'' Iy , iğrençsin. Tüm salyalarını akıttın. ''
Ellerimle yanağını silip ona döndüm. Bana ' ciddi misin ? ' bakışı atıyordu. Ona gülümseyip onun gibi sulu bir şekilde öptüm. Odama girip kapıyı kapatmadan önce el salladım.
'' Sana sevgilinle iyi şanslar. '' diyip kapıyı kapattım. Iç çekip dolabımdan askı almak için paytak adımlarla dolabıma ilerledim. Askıları çıkarıp yeni formamı astım. Ceketinde okulun logosu bulunuyordu. Lacivert , kumaş bir eteği ve beyaz gömleği vardı. Ve bir de kravatı. Onları dolabıma asıp telefonumu cebimden çıkardım. Rehbere girip Arda'yı aradım. Çalıyor , çalıyor ve çalıyor.
'' Açmasaydın. '' dediğimde derin nefes aldı.
'' N'oldu abim ? Işim vardı. ''
'' Benim okulumu değiştirmişler lan. Koleje gidecekmişim. ''
'' Senin zaten şimdiye kadar devlet okulunda ne işin vardı abi ? Geç bile olmuş. Babanın bu sene okuldan alacağını düşünmüştüm ben bak. ''
'' Şimdide medyum mu oldun kanka ? Gitmek istemiyorum ben. ''
'' Nerdesin kanka sen ? ''
'' Evdeyim. ''
'' Iyi. Biz okulun ordaki parktayız. Oraya gel. ''
'' Tamam. Ne giyeyim ? ''
'' Defne siktir git , gelme. ''
'' Tamam be. Yarım saate ordayım. '' diyip telefonu kapattım. Arda'yla 1 senedir arkadaşız. Hatta abim gibidir. Benden bi yaş büyük sadece ama olsun. Yeniden dolabımın karşısına geçip ne giyeceğime baktım. Mavi güzelmiş.-
'' Kolejli arkadaşımızda gelmiş. ''
'' Yav he he. '' diyip oturdum. Etrafıma bakınıp Emre'yi göremeyince kafamı Arda'ya çevirdim.
''Tuvete gitti. Gelir az sonra. Bakma avel avel. ''
'' Ha tamam. ''
Emre. 3 aydır hoşlandığım arkadaşım. Evet , sadece arkadaşız. Ahmet gelip yanımıza oturdu.
'' Artık koleje gideceksin ha. Senden bir isteğim var , bizi unutma yeter. '' diyerek sarıldı. '' Hatırlarsın eğlendiğimiz günleri. '' Kafamı kaldırıp ona baktım. Sonra tekrar kafamı çevirip Arda'ya baktım.
'' Ne diyor bu allasen ? '' dediğimde gülmeye başladı. Ahmet de gülmeye başladı.
'' Oldu o zaman. ''-
Eve geldiğimde kendimi direk yatağa attım. Emre'yle çok az konuşmuştuk ve bu arada da bana beni özleyeceğini söylemişti. Yatakta yüz üstü yatıp tepinmeye başladım. Aynı zamanda da gülüyordum. Kapının aniden açılmasıyla hemen doğruldum. Ellerimle önüme gelen saçlarımı geriye itip , hayvan gibi içeri dalan kişiye baktım. Evet o , Berk.
'' Kapısız köyden mi geldin anlayamıyorum ki. Insan ol azcık. ''
'' Tüm evi inlettin lan. Noluyor ? Orda güzelim sevgilimle konuşuyorum bir baktım yan odadan hayvan sesleri geliyor. Hayvan kontrol merkezini aramadan önce sana bi şey olmuş mu diye bakmaya gelmiştim. Ama hayvan senmişsin. ''
'' Vay , Berk. Bu hayatında yaptığın en uzun konuşma. Dur tarihi not alayım. '' diyerek telefonumu cebimden çıkardım.
'' Tam malsın , yeminle. Nerde boş iş , orda sen. Kardeş değiliz biz. Üveysin sen. Camiide bulduk seni. ''
Ona dil çıkartıp ;
'' O güzelim sevgilinle konuşmaya gitsene ya sen. Çık odamdan. '' dedim.
'' Burası önceden benim odamdı amele. ''
'' Önceden. Şimdi benim , hadi sie. ''
Ayağa kalkıp onu dışarıya iktirmeye çalıştım. Ama adam kas yığını olduğu için etki etmedi. Bana bakıp sırıttı. Bi anda beni havaya kaldırıp , yatağa attı. Tek diziyle yataktan destek alıp beni gıdıklamaya başladı. Hayvan gibi kahkaha atıyodum.
'' Ya ahaha Berahahaha. Gıdıklahahahaha. Lan ahaha. Sikecem hahahaa. ''
'' Tamam hadi acıdım. '' dedikten sonra kapıya yöneldi. Tam çıkacakken durdu. '' Ayrıca küfür ettiğini duymıcam ha , adam ol. ''
'' Yav he he. '' dediğimde bana bi bakış attı. '' Ya tamam be. ''
'' He şöyle. '' diyip göz kırptı. Kapıyı kapattıktan sonra ayağa kalkıp yeniden ve yeniden dolaba yöneldim. Altıma bi şort üstüme de mavi koşucu atleti alıp giydim. Masamın üstünde duran leptobuma yönelip , onu aldım. Yatağa ağır adımlarla gidip oturdum. Facebook , Twitter , Tumblr derken saat 1 falan olmuş. Güzel bir komedi filmi açıp yatağa yattım.Imm , anladığınız üzere Zayn Malik FF. Hikaye Turkiyede devam edecek. Zaten hikayenin ileri bölümlerinde bunu açıklayacağım. Lütfen hikayemi takip edin ! Teşekürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
D.S.S.Z.
Fanfiction'' Benim kim olduğunu biliyor musun ? '' '' Ay dur dur. Biliyorum ben bu repliği. Genellikle ' kötü çocuklar ' yada kendini bir şey sananlar kullanır Ne yani sen şimdi kötü çocuk gibi bir şey misin ? '' deyip parmağımı göğsüne doğru tutup kıkırdad...