Adresini bilmediğim bir yere nasıl gelebilirim?
Yazıp yolladım. Bu mesajı düşünmem bile neredeyse 3 dakikamı almıştı. Bu yüzden hemen göndermiştim.
Karnımdan gelen seslemutfağa yöneldim.
'' Ne istediniz efendim? ''
'' Araştırmalık bir şeyler hazırlar mısınız? ''
'' Tabii efendim. '' deyip gülümsedi. Bende gülümseyip salona, Asya'nın yanına gittim. Televizyonun önüne oturmuş çizgi film izliyordu. Kucağıma alıp televizyondan uzaklaşırdım. Yanına oturup telefonumun ekranıyla bakışmaya başladım. Asya çizgi filme dikkatle bakıp, gülüyordu.
Telefonumdan mesaj sesi gelince anında açtım. Avea. Ah Avea. Ömrümü yedin Avea.
Ardından tekrar mesaj sesi geldi.
Şehrin çıkışındaki depoyu biliyor musun? Oradayım.
- Zayn
Tabiki de biliyordum. Bu şehrin ciğerini bilirdim ben. Nerede belalı tipler hepsi orada toplanmış ama Allah var hepsi de çok yakışıklı. Bir kere gitmiştim. Bir daha da gitmemiştim. Zayn orada mı takılıyordu yani?
Evet biliyorum. Eğer başıma bela almak istersem oraya gelirim.
Yazıp yolladım. Aslında giderim, sadece mesajını bekliyordum.
Ada bacaklarıma uzanıp elini bacağıma koydu. Bende saçlarını okşamaya başladım.
'' Abla beni odama götüyüy müsün? ''
Kucağıma alıp yukarıya çıkardım. Odasına girip yatağına yatırdım.
'' Yanıma yat. '' dediğinde yanına uzandım. Hemen uykuya dalan bir çocuktu. Mesaj sesiyle kapattığım gözlerimi açtım. Mesajı açıp okudum.
Eğer başına bela almak istemiyorsan, yanımdan ayrılmazsın. Sana kalmış bir şey. Geleceksen haber ver.
Yanından ayrılmamak... Güzel fikir. Beyandım.
Geliyorum.
Asya'dan ayrılıp hafifçe öptüm. Odadan çıkıp kendi odama girdim. Dolabımı açıp siyah şeyler aramaya başladım. Öyle bir ortama renkli kıyafetlerle gidemezdim.
'' Siyah renk değil mi geri zekalı? ''
'' Yine mi geldin, git. '' dedim. Sanki ayağı var. Olsa giderdi. Ben olsam kesin giderdim yani.
Dolabımdan siyah şortumu ve siyah askılı bol tişörtümü çıkarttım. Üstüme geçirip beyaz ayakkabılarımı giydim. Diğer işlerimi de halledip çıktım. Arabaya binip şehrin çıkışına sürmeye başladım. Kırmızı ışıkta durduğumda mesaj geldi.
Geldiğinde mesaj at.
Emredersin. Mala bak ya. Berk olsa dışarıya bakardı. Yazık ya. Ona da üzülüyorum aslında. Zordur yani beyinsiz yaşamak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
D.S.S.Z.
Fanfiction'' Benim kim olduğunu biliyor musun ? '' '' Ay dur dur. Biliyorum ben bu repliği. Genellikle ' kötü çocuklar ' yada kendini bir şey sananlar kullanır Ne yani sen şimdi kötü çocuk gibi bir şey misin ? '' deyip parmağımı göğsüne doğru tutup kıkırdad...