|A/N Op dit moment word Louis nog niet mishandeld|
Louis Tomlinson POV
"LOUIS TOMLINSON! KOM GODVERDOMME NAAR BENEDEN TOE!" Schreeuwd mijn vader van onder.
Ik zucht en trek mijn shirt over mijn hoofd aan en pak vervolgens mijn broek van de stoel af en trek 'm aan. Ik pak sokken uit de la en loop rustig naar beneden niet wetend waarom ik persé naar beneden moest komen.
Ik maak de deur open en zie mijn vader voor de televisie zitten. 'Waarom moest ik naar beneden komen?' Vraag ik geërgerd.
"Ik heb honger maak wat eten voor me." Ik schud zacht mijn hoofd en loop naar de keuken en pak twee boterhammen en smeer er pindakaas op. Voor mijzelf maak ik een broodje met choco pasta. Met twee borden loop ik naar de bank en geef het bord aan mijn vader en ga langs hem zitten.
Als ik mijn broodje op heb loop ik naar de badkamer en poets mijn tanden. Ik kijk in de spiegel en zet de losse plukjes op de goede plek, ik kijk tevreden in de spiegel en loop naar mijn kamer pak mijn tas en loop weer naar beneden.
Ik zeg nog snel doei tegen m'n vader en fiets naar school. Als ik op het schoolplein aan kom zie ik Harry zijn groepje weer staan, maar wat ik raar vind is dat Harry er niet bij staat.
Ik word naar achtergetrokken en val op de grond met mijn fiets die op me valt. Ik kreun van de pijn en ik zie het groepje lachen. Ik sta op en pak mijn fiets van de grond en loop met een snelle pas langs het groepje wat weer op het schoolplein is gaan staan.
"Hey varken! Heb je geen pijn?" Vraagt Zayn en het groepje lacht. Ben ik echt zo dik? Ik heb het nooit gesnapt waarom ze mij pesten, er lopen hier genoeg mensen rond die er slechter uit zien.
Harry Styles POV
Ik lach om de grap van Zayn maar voel me eigenlijk wel schuldig. In ons groepje zitten heel veel meelopers, behalve Zayn en Liam. Ze zijn mijn beste vrienden, maar kunnen echt te ver gaan. Toen ik Louis naar achter trok moest dat omdat ik werd uitgedaagt door Liam, ik deed het met tegen zin. Ik wil niet dat mijn reputatie eraan gaat. Vroeger werd ik ook gepest en daarom pest ik nu andere mensen. Niemand weet van mijn verleden en dat hoeven ze ook echt niet te weten.
Ik loop naar het klaslokaal en zie dat Louis in een hoekje staat en Zayn staat tegen over hem. 'Hey Tomlinson!' Schreeuw ik en loop dichter op hem af, hij deinst achteruit zover het nog kan. Ik kijk naar Zayn en zie hem grinnikken. ''W-wat is e-er?" Vraagt hij en pakt zijn boeken op die ik op de grond had gegooit. 'Hoe gaat het?' Hij kijkt me met een rare blik aan en Zayn tikt op mijn schouder. "What the fuck ben jij aan het doen? Heb je in een keer meedelijden met hem ofzo?" Vraagt hij. 'Let maar op.' Zeg ik en draai me weer om en kijk recht in zijn blauwe ogen.
Jeezz wat is hij lekker. Wtf Harry hou op, je bent niet gay. Zeg ik tegen mijzelf in mijn hoofd.
'Oja waar waren we?' Vraag ik en stomp hem in zijn maag. Hij zakt in elkaar en beschermt zijn hoofd. Hij denkt dat ik nog meer klappen ga geven maar dat wil ik niet.
Zayn loopt op hem af maar ik hou hem tegen. "Wat doe je?" Vraagt hij. 'Laat hem even.' En ik zie de leraar aankomen lopen. "Waarom?" Ik wijs naar de leraar en Zayn knikt begrijpelijk. "Thanks bro." Zegt Zayn en ik lach even.
Ik kijk naar Louis en iedereen loopt naar binnen. Ik wacht tot iedereen binnen is en loop dan naar Louis toe. Ik wil hem helpen met opstaan aangezien hij nog steeds in elkaar gedeuken ligt. Hij kijkt op en doet zijn handen weer op zijn hoofd. 'Rustig ik doe niks.' Zeg ik en pak zijn arm en trek hem op.
Louis Tomlinson POV
'Waarom hielp je me?' Vraag ik met een trillende stem. "Wil je dat ik je sla dan ofwat?" Zegt hij boos en loopt naar het klaslokaal. Raar dat hij me in een keer hielp. Ik loop met moeite naar binnen en struikel onder tussen over iemand zijn voet. Na al die jaren trap ik er nog steeds in. Ik sta op en kijk naar Harry, hij schud met zijn hoofd en praat weer verder met zijn groepje.
Op de een of andere manier doet Harry iets met me.
———
Het eerste echt hoofdstuk hoe vinden jullie em?
Vote & comment
All the love. B
JE LEEST
It Hurts |Larry Stylinson|
FanfictionLouis word elke dag bond en blauw geslagen op school en om het nog erger te maken slaat zijn vader hem ook nog als hij thuis komt van het werk. Toen Louis klein was is zijn moeder omgekomen in een vreselijke schietpartij, waarbij duizende mensen om...