Chapter 4

346 12 1
                                    

Harry Styles POV

Ik pak mijn sleutels en draai de deur van het slot af. Ik loop naar binnen en smijt mijn boeken tas op de grond. Ik loop gelijk door naar de keun en pak een pizza uit de diepvries en doe hem in de oven. Na ongeveer 10 minuten is de pizza klaar en wil hem met bloten handen er uit halen, maar verbrand mijn handen 'Kut!' Roep ik en loop snel naar de kraan.

Ik doe handschoenen aan en leg de pizza op een bord en zet het op tafel. Ik begin te eten en neem af en toe een slok van mijn drinken. Ik kijk naar de klok en zie dat het al 2 uur is, ik hoor de deurbel en zie Zayn voor de deur staan. Ik maak de deur open en veeg mijn mond even af met mijn hand.

"Ey man, zin om te chillen?" Vraagt hij en loopt al naar binnen. Ik lach even in mezelf en loop naar de bank toe. 'En was het nog leuk op school.' Vraag ik met een moeder stem. "Hou je bek man." Lacht Zayn en slaat me op mijn arm. Ik lach en zet de televisie aan. 'Wat wil je kijken.' Vraag ik. "Een film ofzo." Zegt hij en trekt zijn schoenen uit, die hij vervolgens op de bank legt. Ik zet "The Accountant" op.

Na ander half uur zie ik de de ondertiteling opkomen en zet de televisie uit. Na drie kwartier was Zayn al in slaap gevallen en leunde tegen mij aan. Ik maak Zayn wakker en vraag of hij wilt blijven eten. "Ja is goed." Zegt hij en sms't zijn moeder dat hij hier blijft. 'Wat wil je eten?' Vraag ik en kijk in de koelkast. "Zullen we turk bestellen?" Vraag hij waarop ik knik maar realiseer dat hij dat niet kan zien en ik maar ja zeg.

Ik toets het nummer in en na een paar seconde word er al opgenomen. "Hallo, met thuisbezorgd. Wat kan ik voor u doen?" Vraagt een mannelijk stem. 'Wij willen graag 2x döner." Zeg ik en pak 2 borden en loop naar de tafel. "Dat kan binnen een uur zijn we bij u." Zegt de medewerken en hangt op.

Na het gesprek hebben we nog 3 potjes fifa gedaan en 1 daarvan heb ik gewonnen en Zayn de andere 2. "HA! Ik heb lekker gewonnen." Zegt hij kinderachtig en ik lach. De deurbel  gaat en ik loop naar de deur. Als ik de deur open maak kijk ik verbaasd naar wie er staat.

———

Sorry kort stukje, had niet echt veel tijd.

Maar effe serieus wat vinden jullie van Donald Trump dat die heeft gewonnen met de verkiezingen. IK VIND HET ECHT DIKKE ONZIN! Hillary en Trump zijn echt kinder achtig. Volgens mij gaat het bij hun niet eens om president zijn maar gewoon om elkaar zwart temaken. Fucking debielen. 😤 jesus😡

Vote & comment

All the love. B

It Hurts |Larry Stylinson|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu