Chapter 5

330 8 1
                                    

Louis Tomlinson POV

Ik fiets naar mijn werk en voel dat het begint te regenen. Regen is best fijn maar niet als je de hele tijd buiten moet rond rijden om eten te bezorgen.

Ik maak de deur open en word meteen weer weg gestuurd om 2x döner rond te brengen. Ik stap in de auto en rij de straat uit. Ik kijk op het adres, Vrieswijk 190.

186, 188, 190 ahh daar. Ik zet de auto naast de weg en stap uit. Ik maak de achterklep open en haal het eten eruit en loop naar de deur.

Ik bel aan en kijk even rond in de voortuin. Is dat Harry's auto? Op dat moment word de deur open gemaak en zie ik Harry staan.

'Uhh, hallo, had u 2x döner besteld?" Vraag ik met een trillende stem en zie Harry verbaasd kijken.

"Tomlinson? Wat doe jij hier?" Vraagt Harry en zie Zayn aankomen lopen. Oh nee alsjeblieft niet weer geslagen worden.

'Uhh ik ben aan het werk." Zeg ik en zie Zayn grinniken.

'Dat word dan €17,00' zeg ik. Harry pakt zijn portomonee en pakt er een briefje van 20 uit. "Hou de rest maar."

"Harry what the fuck doe je?" Vraagt Zayn verbaasd.
"Hem geld geven voor het eten duhh, waar lijkt het anders op?" Zegt Harry sarcastisch.

"Kom op gast, sla hem." Zegt Zayn tegen Harry. Hij schud zijn hoofd en wilt de deur dicht maken, maar Zayn houdt hem tegen.

"Dan doe ik het zelf wel." Zegt hij en loopt naar mij toe. Ik duik meteen in elkaar ter bescherming, maar ik voel geen klap en kijk voorzichtig op. Harry heeft Zayn vast en fluistert iets in zijn oor. Zayn knikt en loopt achter Harry langs en verdwijnt in de kamer.

Ik kijk verbaasd en zie Harry zachtjes glimlachen. "Sorry." Zegt hij en loopt naar achter en maakt de deur dicht.

Waarom zegt hij sorry? Hij heeft nog nooit sorry gezegt. En waar fluisterde hij tegen Zayn waardoor hij wegliep?Ughh allemaal vage shit.

Ik wil het geld in mijn portomonee stoppen, alleen weet ik niet meer waar ik het gelaten heb. Oja Zayn pakte het van Harry af toen hij het geld wilde geven. Shit! Wat moet ik nu?

Ik hoor de deur open gaan en zie Harry eruit lopen met het briefje van 20 in zijn hand.

"Sorry, ik was vergeten dat Zayn het afpakte." Hij geeft het aan mij en ik wil op staan en zie dat Harry zijn hand uitsteekt. Ik pak zijn hand en hij trekt me ophoog. Jaa ik lag nog steeds op de grond, geen idee waarom ik niet eerder op stond.

Ik sta rechtop en heb Harry's hand nog steeds vast. Hij staard me aan en kijkt dan naar mijn lippen. Wat doet hij? Hij schud zijn hoofd en laat mijn hamd los. "Sorry alweer." Zegt hij haastig en loopt naar binnen.

'Waarvoor?' Vraag ik voordat hij de deur dicht doet.

"Vergeet het." Zegt hij en smijt te deur dicht. Het vergeten? Hoe kan ik hem vergeten? Ik weet dat ik gay ben, maar hoe kan ik mijn pester leuk vinden? Ughh het leven is soms zo moeilijk.

Ik loop naar de auto en rijbde straat uit.

———

Sorry dat ik voor zo'n lange tijd niet heb geupload, ik had ff rust nodig denk ik?😅

Maar wat vinden jullie van Harry's zijn nieuwe single "Sign Of The Times"? Ik vind hem GEWELDIG!!!

Vote & comment

All the love. B

It Hurts |Larry Stylinson|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu