Di ruma suji
tingtong
suho:siapa pula tu . em ji su jom kita tengok siapa yang datang
ji su:jommm!
suho:ehh irene .
ji su:aunty irene yeayyeayyy
suho:ji su , aunty irene dah smpai tu . appa pergi kerja dulu yeaa .
ji su:okayy , take care appa.
suho:ah nae .
irene:*bow* take care encik suho .
suho:ahh nae . saya pergi dulu jaga anak saya baik ii
irene:ahh nae . eh ji su .
ji su:hmm?
irene:nak makan tak ?
ji su:ji su dah makan dah . ji su nak tengok movie lah
irene:nak tngok movie apa?
ji su:hmmm train to bosan
irene:haa ? aihh ji su bukan bosan lah busan . okay aunty cari cd dulu yeaa . kamu main dulu permainan kamu okay ? aunty nak cari dulu nih .
ji su:okayy aunty .
irene:mana ni
sedang irene selongkar tempat cd tersebut , dia ternampak satu kertas di almari tersebut .
ji su:aunty dah juma belum ? ji su dah jumpa ni .
cepat ii irene menyembunyikan kertas itu , dia simpan di beg tangannya .
irene:ah meh sini bagi aunty , aunty pasang .
ji su:nahhh
***
suho:aik sunyi je rumah . baru pukul 9 malam . mana dorng berdua ni? irene ? ji su ? mana kamu berdua .
suho memasang lampu rumah tersebut .
suho:lahhh tidur ? eh irene dah makan ke belum agaknya ? irene . bangun irene . irene . bangun .
suho menatap.wajah mulus milik irene . dia macam jihyo , dia baik , perangai dia memang macam jihyo . ah aku rindukan jihyo , jihyo .. seandainya kau tahu . aku dan ji su merindukan kau . tapi, apakan daya , kau pergi dulu dari kiteorang . monolog hati suho berkata seperti itu
irene:ehh encik suho . em mianhae encik saya tertidur tadi . mianhae . saya balik dulu . cepat ii irene mengambil beg tangannya .
suho:ehh , halah dah balik dah ? aduihh . ji su bangun sayang . jom tidur dalam bilik . aduh ni sorang tak bangun , alahh ji su ni .
***
di rumah irene ,bilik irene
irene:hm jihyo tu siapa sebenarnya ? dia macam jihyo , dia baik , perangai dia memang macam jihyo . ah aku rindukan jihyo , jihyo .. seandainya kau tahu . aku dan ji su merindukan kau . tapi, apakan daya , kau pergi dulu dari kiteorang . hm aku dengar apa encik suho cakap . wait kertas tadi mana eh . ha ni pun . irene membaca kertas itu .
oppa , oppa ingat lagi tak movie train to busan ? time tu jihyo tengah mengandungkan baby kita dua . oppa , chagi harap suatu hari nanti oppa bahagia meskipun chagi dah takde . tapi anggaplah chagi akan sentiasa di sisi oppa dan anak kita . oppa , chagi minta maaf kalau chagi tak dpat tunaikan janji jika kita mati bersama - sama . oppa , hidup chagi kat dunia dah tak lama . oppa mianhae , chagi pergi dulu . bye oppa take care saranghae .-to suho oppa - . from-your chagi:songjihyo .
irene:waitt maybe jihyo ni isteri dia , yahh maybe isteri dia dah takde . kesian encik suho . dahlah baik , caring , hensem pula tu . untung jihyo ehhh hensem ? ahhh jangan irene jangan cari hal . dia tu dah kahwin . ah dia suami orang ayah kepada jisu argghh sudahhh .
so how ? author macam malas nak update . tak ramai pun kan yang tengok '(( anw tq ya yang still membaca still vote .author nak tanya ni . act , korang nak happy ending or sad ending ? plis jawab 😮😫😫😫😫 . vote and comment !
YOU ARE READING
❝ Benci ❞ Suho
Fanfictionstatus; complete + perasaan benci terhadap seorang lelaki. namun dihidupkan dengan perasaan cinta. dan mendirikan sebuah rumah tangga yang bahagia, tetapi orang ketiga muncul di kebahagiaan mereka. apakah kesudahannya ? Start; 9 Sept 2016 End; 12 Ja...