29

348 30 0
                                    

3 tahun berlalu . sepi tiada jihyo disisi suho dan anaknya iaitu kim ji su . ji su pula sudah berumur 5 tahun

rumah mr & mrs kim

mrs kim:suho.

suho:mwo?

mrs kim:kamu tak cadang ke nak kahwin lagi ?

ji su:nobody can replace my omma

suho:sayang . *usap kepala ji su* jangan masuk campur . pergi main dngan atuk sana .

ji su:nae .

mrs kim:suho . kamu taknak kahwin lagi ke?

suho:taknaklah omma . suho takkan kahwin .

mrs kim:tapi ,jihyo dah bagi kebenaran kan?

suho:memang dia dah bagi . tapi suho taknak .

mrs kim:yah suho!sejak jihyo mati , kamu jadi macam ni ? yah kamu kena teruskan hidup!sedarlah sikit jihyo dah MATI !

suho:omma ! takpayah cakap perkataan mati tu . dia masih hidup . suho yakin .

mrs kim:kamu ni suho!sedar sikit jihyo dah takde . itu imaginasi kamu . mimpi kamu!

suho:yah biarlah mimpi ke apa ke , yang penting bagi suho jihyo masih hidup .

mrs kim:suho .. banyak lagi yang tunggu kamu diluar sana . kahwin lah nak .

suho:satu yang pergi tak sama dengan sejuta yang datang . sejuta yang datang belum tentu dapat membahagiakan kita seperti mana satu tu membahagiakan kita . kalau omma nak sangat suho kahwin.omma jelah kahwin . dahla malas nak bertekak dengan omma . ji su jom balik sayang

ji su:nae appa . byebye ji su pergi dulu tata .

mr kim:hatii ya ji su . yah kamu nih janganlah paksa paksa si suho kahwin lagi.

mrs kim:sibuklah kamu nih .

mr kim:haishh

di rumah suji

ji su:appa .

suho:mwo?

ji su:omma mana ? dah brapa lama dia tinggalkan kita . ji su rindu omma.

suho:hm . tidurlah ji su dah malam nih . appa temankan kamu tidur malam ni okay?

ji su:okay!^

suho:dah tidur . wajah dia mirip dengan jihyo . aku rindu jihyo . tapi aku kena tabah .

ji su:appa nangis ke?

suho:ha takdelah.*mengesat air mata* dah ii tidurlah .

ji su:okay . goodnite appa . goodnite omma . goodnite semuanya

suho:dia mesti nak jumpa dngan jihyo tapi hm .

suho tidur dengan anaknya . tidur dengan lena .

so how?sorry for the short story hehe . typo?abaikan jelah HAHA vote and comment!

❝ Benci ❞ SuhoWhere stories live. Discover now