Najednou se ke mě Nicolas naklonil a...
-
Eh..Katie. Máš na bradě kečup"
No a to byl konec. Bleskurychle jsem si otřela bradu, řekla čau a rychlým krokem odcházela.
"Hej Katie počkej!" křikl na mě Nick.
"Ano?" řekla jsem s nadějí v hlase, protože jsem nevěřila, že by to mohlo takhle skončit.
"No...jdeš špatným směrem"
Nevěděla jsem jestli mám zuřit nebo brečet.
Otočila jsem a odcházela z toho nejhoršího rande (vlastně to byla jen večeře na urovnání vztahů) domů.
-
Doma jsem se rozplácla na posteli a okamžitě napsala Johnovi:
Katie: Ahoj J
John: Nazdar Kat, jak dopadlo ..ehm..rande?
K: Za prvé - nebylo to rande. A za druhé - naprosto katastrofálně!
J: Povídej...
-
No a vše jsem mu napsala.
John usoudil, že to musela být hrůza a že by rozhodně nechtěl být na mém místě.
Pak jsem si zapla do sluchátek Eliase (můj nejoblíbenější interpret) a začla ti psát tuhle katastrofu.
Tohle už se fakt nesmí opakovat!
Nicolasovi se od tohoto dne budu vyhýbat!
Katie
-
-
-
15. září 2016
Milý deníčku,
zase jsem se delší dobu neozvala, ale nic zajímavého se nedělo.
No něco vlastně jo:
-Rodiče se stále více hádají
-Nate začal randit se Sahar. (Chápeš to? Můj brácha a ségra mýho nejlepšího kamaráda spolu randí)
-Nicolas se se mnou snaží bavit, ale já se ještě pořád nevyrovnala s tou večeří. Ale při pohledu do jeho oříškově hnědých očí, ve kterých se topím, se dá jen nelehce odolat.
-Mary se rozhodla, že mi ze života udělá peklo (ještě větší než doteď), protože na mě žárlí kvůli té večeři.
Asi vše nového.
------
Dnes nám učitel řekl, že budeme dělat velký projekt ze zeměpisu ve dvojcích. Přinesl 2 klobouky a vzal papírky s našimi jmény (jak staromódní). Jednu polovinu papírků nasypal do jednoho klobouku a druhou do druhého. Z jednoho vylosoval jméno a ten si šel vytáhnout svojí dvojici z druhého (no prostě to udělal strašně složitě).
-
Učitel zalosoval v klobouku
"Teď ty Kat" (řekla jsem už, že je to super učitel a říká mi jako jediný z kantorů Kat?)
Zvedla jsem se a přistoupila ke stolu, zašmátrala v klobouku a vytáhla papírek. V duchu jsem se modlila aby to byl někdo normální. Rozevřela jsem papírek.
-
(řekla jsem vám už, že jsem smolařka?)
"Ehm, Mary Diesová" vyšlo ze mě nakonec. Spěchala jsem ke své lavici, celá třída chápala že tohle není ta nejlepší kombinace.
Mary předstírala že omdlívá z toho že je se mnou ve dvojici.
Na projekt máme dva týdny a já fakt netuším co dělat.
Pomoc!
Katie
Jak se vám líbí nová část? Budu ráda za názor.
ČTEŠ
Jen moje!
Teen FictionAhoj, jmenuji se Katie a rozhodla jsem si psát deník. Ano, přiznávám, že v této době je to poněkud zvláštní, ale já mám k tomu pádný důvod. Nemám přátele. No - lépe řečeno, přátele mám, ale ne žádné takové, kterým bych se mohla svěřit se vším. A pr...