3. září 2016

45 10 5
                                    

Milý deníčku,
Tak tedy něco o mé rodině. Miluju svojí rodinu.
Moje mamka se jmenuje Natalie. Je jako moje kamarádka. Ale nemůžu jí říct všechno. To nemůžu nikomu.

Taťka se jmenuje Josh. Hodně pracuje a moc často ho nevídám. Dost se teď s mamkou hádají tak je asi rád že je v práci tak dlouho.
Mám jednoho sourozence - staršího bráchu Natea. Je mu 21, dříve jsme se hodně hádali, ale teď jsme v pohodě.
-
22:30
Teprve třetí den školy a já už se stihla ztrapnit. Před Nicolasem. No, ale začnu od začátku. První den jsem se klasicky přivítala s  Johnem a sedli jsme si spolu do poslední lavice. Najednou ke mě přišla Mary a Barbara a řekli mi, že jsem asi slepá a že mám vzkaz na skříňce. No já jsem jim samozřejmě nevěřila ale po hodině jsem zjistila, že tam něco je. Bylo tam napsáno:
"Milá Katie, první ročník jsme nezačali dobře, ale chci to napravit. Pozítří je party u Arona doma. Zvu tě. V 6 tam buď.
Nicolas"
No byla jsem z toho samozřejmě unešená a okolnosti mě nezajímali. Celý den jsem po Nicolasovi pokukovala a stejně tak v úterý. No a dnes byl den party. Vzala jsem si černé šaty a výjimečně jsem se i namalovala. Nevěděla jsem kde Aron bydlí, ale John mě tam doprovodil. Když odešel zhluboka jsem nadechla a přistoupila ke zvonku. Zevnitř vyřvávala hudba (vůbec ne můj styl, ale byl tam Nick a to se stává vše vedlejším). Otevřel Aron a Nigel, pěkně opilí jak jsem hned poznala.
"Co tu chceš Griffinová?" zahučel Aron.
"Ehm, Nicolas mě pozval" vykoktala jsem.
Kluci se na sebe podívali a najednou se hlasitě rozesmáli. V záchvatech smíchu zavolali na Nicolase:
"Hey bro, máš tady nápadnici. Nevěděl jsem že si zveš dvě holky ty draku" chechtali se. Já jsem automaticky zrudla. Najednou se ve dveřích objevil Nicolas a k němu přilepená Mary. Nemohla jsem uvěřit svým očím. Nigel a Aron se přestali smát a jen na mě pobaveně hleděli. Zato Mary se div nepotrhala smíchy. Nicolas vůbec nechápal o co jde. Mary mu to potom začala vysvětlovat, že mi podstrčila falešné pozvání na party od Nicolase. A já přišla. "Dobrý co" řekla Mary když domluvila. Všichni se začali tlemit - všichni až na mě a Nicka. Ja byla tak naštvaná a smutná a Nicolas se tvářil taky naštvaně.
"Mě to moc vtipný nepřijde teda" osopil se Nicolas na Mary. Ta se jen uchechtla a řekla:
"Tak co ty trapko, budeš tu okounit ještě dlouho?" obrátila se na mě.
Otočila jsem se podpatku a odkráčela, marně jsem se snažila zadržet pláč.
Za rohem jsem si utřela slzy a zavolala Johnovi. Všechno jsem mu vylíčila a on byl vzteky celý bez sebe. Řekl své starší sestře Sahar (moc fajn holka) a přijeli pro mě autem. Poté nás Sahar vyhodila v centru a my si s Johnem koupili kafe a zákusek. Hned mi bylo lépe. Tohle ale jen tak Mary nezapomenu.
                                      Katie
Jak se Vám tato část líbila? Konečně byla trochu delší. 💞💞

Jen moje!Kde žijí příběhy. Začni objevovat