Intre timp Eva a plecat la școală,a ajuns pe la 9,a scapat de ora de fizica care a fost la ora 8:00,dupa mai avea:sport,unde va minții ca o doare burta;romana,romana,desen.Pentru ea este un orar foarte tare.
La școală a uitat sa isi ia cravata,si doamna diriginta(doamna profesoara de romana)a fost supărată pe ea si a scos-o la tablă.O ora a scris pe tabla din dreapta,apoi pe cea din stanga apoi întreba:-"Ați terminat de scris de aici????"
Și toți colegii ei răspundeau:-"Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!"
În pauză a aflat ca in clasă va veni un elev nou.
*Eva in gândul ei*
-Ce bine ca este un el :)
În a doua ora de romana,doamna diriginta ni l a prezentat pe noul coleg,îl chema Alex,și era de aceeași vârsta ca si Eva,si mai bine era ca,Eva s-a îndrăgostit imediat de el,defapt,toate fetele s-au îndrăgostit de el.
Annabelle este colega fițoasă și care are un grup de sclave pe care la cară toată ziua prin toată școala.Eva nu o suportă,dar bineînțeles ca si ei ii place de Alex...
Eva:Hei,buna,Alex,eu sunt Eva!!Alex:Încântat!!
Eva:Daca vrei poti sa stai cu mine in banca!!
Alex:A-și fii încântat.Mulțumesc!
Eva făcuse deja primul pas,si toate fetele erau geloase pe ea ca sta cu Alex in aceeași banca.Annabelle s-a încruntat super tare când a vazut asta,Eva a fost mândra ca măcar odata o poate face pe Annabelle geloasa.