Eva a plecat la meditație impreuna cu mama ei si Lulu.Meditatie a durat 2 ore.
5 minute mai târziu îi vibrează telefonul,era un mesaj de la Robert.Robert:Hey!
Eva:Ce este?Eram la meditație disperatule :/
Robert:Ahh...scuze,nu am știut.
Eva:Pai daca vezi ca odata nu-ti răspund la telefon,de ce mai suni inca de vreo 5272838949292929848387271717267228 ori?
Robert:Aveam ceva foarte important să-ți spun,că diseară la petrecere mă voi costuma si nu stiu dacă o să am curajul să orbesc cu tine.
Eva:Păi ce întâlnire ar mai fii si asta?
Robert:Una la distanța..
Eva:Dar de ce ți-ar fii rusine?
Robert:Penttu ca te plac foarte mult si esti o fata foarte frumoasa,si imi pare super rău ca te-am suparat adineauri.
Eva:Mdea...Ok
Robert:Deci e totul bine,nu te deranjează ca voi fii costumat ?
Eva:Oricum nu mai veneam dupa ce mi-ai spus asta.
Robert:Hai ma...De ce???
Eva:Pentru ca eu vreau sa vorbim față în față,nu față în mască.
Robert:Nu înțeleg ce vrei sa spui.
Eva:Uite o s-o trimit pe Lulu în locul meu,poate o sa te înțelegi bine si cu ea...
Robert:Dar mie nu imi place de ciudata aia de Lulu,imi place de tine. :*
Eva:Ok,deci in primul rand nu e ciudata,in al doilea rând m-am răzgândit și o să vin,dar o să mă costumez si eu.
Robert:Ok,paa!!!!!!!!
Eva:Pa!!!
Bineînțeles că Evă nu o să se mai ducă la petrecere si o sa o pună pe Lulu sa se ducă.Zis și făcut,imediat a sunat-o pe Lulu.
*Conversație telefonică*
Eva:Alo,Lulu?
Mama fetei:Alo,tu ești Eva ? Lulu este in camera ei stai sa o chem.
*Strigatul mamei*
Mama fetei:Luuluuuuuu,treci încoace ca te așteaptă Eva la telefon.Lulu:Nu am chef,probleme?
Mama fetei:Poftim,tu nu îți permiți sa imi vorbesti asa!!!!!
Lulu:Ba da,si daca vrei sa imi aduci telefonul te poftesc la mine in camera.
Mama fetei:Ai noroc ca este Eva la telefon,altfel puneam furtunul pe tine.
Eva nu mai putea de râs.
*Conversatie la telefon dintre Eva si Lulu*
Eva:Ce faci?
Lulu:Bine uite ma cert cu mama,tu?
Eva:Eh,bine,uite,am un plan,diseară este o petrecere de Halloween la care m-a invitat un baiat pe nume Robert.
Lulu:Opaaaaaaa,cine este Robert si de ce aflu acuma de el?
Eva:Poveste lunga,pe care nu am timp sa ti-o spun pentru ca se apropie ora petrecerii.
Lulu:Așa și ce vrei de la viața mea?
Eva:Vreau sa te duci tu in locul meu.
Lulu:Pai o sa ma recunoască ca nu sunt tu :)
Eva:Cine a spus ca o sa te duci fără costum?? ;)
Lulu:Oo da,buna ideea,dar la ce ora ziceai ca este aceasta petrecere?
Eva:Parca pe la 18
Lulu:Ok
Eva:Mersi!!!!!
Lulu:pa!