Dimineața următoare s-a trezit la ușă cu un buchet de flori,era un bilet pe care scria:"Mersi ca mi-ai făcut ziua de ieri asa de frumoasa.Cu drag,Alex"
Eva nu mai putea de fericire,știa ca Alex este cel mai frumos baiat din școala dar cum sa se uite fix la ea,adică Annabelle o fi ea enervanta,dar este destul de frumoasa.
Peste vreo 2 ore s-a îmbrăcat cu niște pantaloni negrii ,o bluza si cravata de școala,si a plecat.
La școala toată lumea vorbea despre Eva si Alex.
Mulțimea de copii:Doamne,nu stii cat de drăguț este Alex,si cum sa ii placa de Eva?
Mai bine ma alegea pe mine!Ba nu...pe mine!!!Ba nuuuu...pe mine...
Și au început sa se certe toată ziua pe subiectul asta.Eva:Doamne ce colege proaste am.(*în gând*)
Astăzi lipsea Alex de la școala pentru ca are nu stiu ce problema.Eva a stat singura in banca si a luat un 6 la fizica,daca era Alex,sigur o ajuta,ii șoptea el,si măcar lua un 9-10.
Eva a fost foarte suparata din cauza asta,si nu știa cum sa ii spună mamei ei,putea sa isi imagineze ca o sa o lase sa doarmă pe preș.În ora de matematica ii vibră telefonul în truna,până la urmă a răspuns,și în șoaptă a spus:"Nu pot sa vorbesc acum,te sun eu dupa"
Dar dupa și-a dat seama ca nici măcar nu a vazut cine a sunat-o,asta e... Oricum daca profesorul de matematica o prindea cu telefonul,era moarta.
Imediat dupa ce s-a sunat a deschis telefonul si s-a uitat cine a sunat-o,era un număr necunoscut.*conversatie telefonică*
Eva:Alo,cine este?Robert:Buna,sunt eu,Robert!
Eva:Heii!!!!!Ăsta este noul tău număr?
Robert:Nu,telefonul meu s-a inchis si trebuia neaparat sa îți spun ceva!!!!!
Eva:A,Ok,ce este?
Robert:Nu o sa mai stau 2 ani la bunica mea,o sa mai stau doar 4 luni si o sa ma întorc pentru tine!!!!
Eva:Nu est nevoie...
Și i-a închis telefonul.
Nu știa cum sa ii spună ca are un iubit.Dar asta vom afla probabil in capitolul viitor,sper ca va plăcut!!!!💕🔝