Okulun ilk günleri berbat oluyor. Sizce de öyle değil mi?¿
Sanki kendini dipsiz bir kuyunun içine atmışsın gibi... Alex'in düşündüğü şey de bu.
Alex üniversiteye gidiyor. En yakın arkadaşı ise Gwen. Dertlerini birbirlerine anlatan iyi dostlar.Ders başladı ve ;
-Çok sıkıcı.
-Bencede Alex ,okul ne ki bitsin artık...
Derken sınıf öğretmenleri :
-Sınıfımıza yeni bir öğrenci katılıyor.
Kız içeri giriyor.
-Evet gençler yeni arkadaşınız Emma Stacy.
Cake :
-Oha kıza bakın, çok güzel...
All :
-Güzel ne kelime ki. Muhteşem...
Öğretmen :
-Gençler gevelemeyi bırakın da yeni arkadaşınıza meraba deyin.
-Meraba... (Hepbirlikte)
-Emma sende , Wendy'nin yanına oturabilirsin .
***
Çıkış zili çalar ve herkes dağılır. Emma ise Alex ve Gwen'in yanına gider :
-Selam. İsminiz ne ? Tanışabilir miyiz ?
-Alex
-Gwen
-Bende Emma, biliyorsunuz aslında neyse , bys.
Emma kulaklıklarını takar ve yürümeye başlar. Ama takip edildiğini anlamaz, hatta daha doğrusu arkasında kavga olduğunu...
Arkasında Cake, All ve Peter Emma'ya merhaba demek için can çekişirken Emma'ya kaçırdıklarının farkına bile varmadılar.***
2. Gün Cake sonunda meraba diyebildi.Emma dolabına gider ve eşyalarını yerleştirirken bir şekilde Cake oraya gider ve :
-Merhaba
-Aa... Merhaba sen şu sınıftaki çocuk değil misin?
Cake :
-Evet. Sanırım öyleyim"
...Emma :
-Cake , değil mi?
Cake :
-Evet.
Emma :
-Çok üzgünüm ama benim gitmem gerekiyor Cake. Sonra konuşuruz.Olur mu ? Bir arkadaşımla buluşucağım da.
Cake :
-Tamam, olur.
Emma Cake'e gülümser ve oradan uzaklaşır. Tabiki bizimkinin ağzı beş karış havada.
Ama malesef 5 karış havada olmak birşeye yetmez. Ama malesef... All'a hava atacak.
Arıyor...
All:
-Alo.Cake:
-Naber, cafede buluşalım.All:
-Neden lan? Hemen "cafede buluşalım." Anlat...Cake:
-Abi gel işte neden çağırıyorum sanıyon. Uzatma...All:
-İyi lan, kapa.All ve Cake en yakın arkadaşlar. Arkadaşla" dı." Emma işi çıkınca... Aslında Emma'dan önce bi, yada birkaç kızdı sanırım, ya da ondan da fazla... Neyse bunlar birbirlerini pek sevmezler. Gerçi değişir ya , bazen ikiside melek gibi birbirlerine karşı. Neyse dolandırmadan...
All ve Cake Cafeye varırlar.
All her zamanki gibi çok yakışıklı ve cool bir havayla girişini yaptıktan sonra ve kızlar gözlerini neredeyse kaybedecekken...
Gözlüğü çıkarır ve...- Noldu anlat bakayım. İşimde ettin beni.
-Abicim bak şimdi sinirlenme de yani şeyyy... Abi ben Emma'yla konuştum.
-Eee...
- Abicim "Emma" diyorum, konuştum.
-Konuştun mu inanamadım şuaaan. Konuşmuşmuş abicim ben sana bişi söleyim ama sen sinirlenme.
-Noldu. He...
-Az önceki işim Emma'ydı
Cake fena halde toslar. Nedeni malesef "EMMA". Çünkü kendi tuzağına düştü, üzücü... Cake Emma'dan hoşlanıyordu ama utançlığı onu kendi tuzağına itti . Cake yerinde olsaydınız çok üzülürdünüz.All sözüne devam eder...
-Yani Emma'yı binevi benim kız arkadaşım olarak görme hakkına sahipsin. Her zaman abi. Şimdi işimin yanına geri dönücem. Sevgilim ne derdi hep,"bys."Evet. İyi tosladı bizimki , malesef. Oyle boş boş bakıyor...