2. Gün ikisi bir arada göze fazla batıyordu. Belki de Emma gitmeden önce ona açılsaydı bunların hiç biri olmazdı. Emma'nın dolabının ucunda bitiyordu All. Şimdi gitse... Gidemez ki.
All:
-Nasılsın Emma <3-Göze batmaya çalışıyorsun heralde.
-Hayır, sana bakıyorum ve bunu bütün bir gün yapabilirim istersen...
Emma Cake'i görünce All'a "Yapabilirsin, ama biraz işim var tamam mı ^-^ <3" diyerek ordan uzaklaşır...
Emma:
-Selam Cake-Eee... Şey, selam.
-Cake sen bana dün birşey söyliyecektin.
-Boşver...
-Ama önemli olduğunu söylemiştin.
-Ama hallettim ben , boşver. Şeyy... sana biyoloji ödevi soracaktım malum dersler "önemli"
-Anladım.O zaman bys , "Cake"
-Bys.*-*Emma oradan uzaklaştığı gibi All'ın yanına gider.All ise yürürken arkasına (Cake'e) bakarak sırıtır.
Cake Peter'ı arar.Arıyor...
Peter:
-Efendim.-Alo knk sana anlatmam gereken birsürü şey var cafede buluşalım.
-Noldu knk , iyimisin.
-Keşke... Neyse çabuk gel Peter.
Der ve telefonu yüzüne kapatır.
Peter ve Cake buluşurlar...
Petter:
-Anlat knk noldu?- Ya anlat anlat bitmez diyebilirim.
-Ya bensiz ne işler çevirdin 2 günde?
-Ne çevirmedim ki... Bak şimdi...
Der ve olup biteni anlatır. Sonra Petter:
-Yaa... Bak sen. Abi naptın sen 2 günlük kızın kalbini çaldığını mı söylüyorsun. "Çüş" lafı tam ortama layık. Yok artık
-Var artık. Çok hemde. Çok pis aşık oldum oğlum ben. Yani "Emma'yı" görünce konuşamıyorum, ağzımı hissetmiyorum...
-Ama bi sorunun var.!
-Evet var.
-Bu sefer ben konuşucam Cake...
Emma ile konuş , hemen! Çünkü bu iş uzar da uzar. Seviyo musun? Söyliyeceksin.-Öyle mi diyosun?
-Evet ara kızı bu akşam bi yere davet et. Çok iyi bi vaziyette konuş.
...
Ne bakıyon abi ara.-Tamam...