Hon där

99 1 0
                                    

Jag hade precis anlänt till skolan då mina polare kom fram och gjorde en hård high-five.
- Ey Adde, ska du ha en cigg eller? Ropade Alex.
- Nää, ta en ni, jag kommer dit sen.
Dom gick iväg och jag stannade till vid mitt skåp och plockade med mig alla mina trasiga böcker och slängde in min gympaväska i skåpet.
Jag sneglade lite mot NO salen och där stod Jennifer och hennes kompisar och skrattade, hennes 3 kompisar stod med ryggen mot väggen och hon stod mittemot dom.
Jag småspringer förbi henne och klämmer på hennes röv.
- Men aahj. Sa hon och vände sig om.
Mina polare och jag stod och skrattade i ett hörn och jag flörtade lite lätt med ena ögonbrynet mot henne och hon putade lätt på läpparna och vände sig tillbaka mot hennes kompisar som om inget hade hänt.

[ Efter lektionen ]
- Ey killar nu tar vi en cigg! Skrek jag över halva klassrummet.
Alla killar reste sig upp och gick till deras skåp för att lämna böckerna och jag gjorde detsamma och jag gick först av alla dit bak.
- Ge mig en Hugo. Sa jag i brist på egna cigaretter.
Han gav mig en iaf och jag tände den och började röka som alla redan börjat göra.

Jennifer kom dit bak med sina 3 tjejer bakom sig.
- Adde vi kör sanning eller konsekvens nu när tjejerna är här! Skrek Alex.
- Visst bara jag slipper strula med dig Alex. Sa Jennifer och putade lätt med rumpan. Hennes rumpa och bröst var det enda jag kunde koncentrera mig på.
- Är du med på det Adde? Sa Hugo och puttade lätt på min axel.
- Ja såklart. Sa jag och vaknade ur min lilla dröm.
Hugo tog fram ett cigarett paket och sa:
- Den som fångar denna får börja med att fråga Adde!
- Men vafan, okej. Sa jag.
Anton fångade den och frågade:
- Sanning eller konka Adde?
- Konka såklart.
- Hångla med Jennifer.
- Oooh! Hörde man flera säga.
Jennifer såg ut att vara glad så jag började med småkyssar. Jag kände att hennes tunga försökte leta sig in i min och jag gav den tillåtelse att komma in.
Efter en stunds hånglande så drog jag mig bort från henne.
- Nöjda eller? Sa jag.
- Fan vad länge ni höll på. Sa Hugo.
- Man måste ju njuta av den underbara stunden. Sa jag och blinkade mot henne.

Hoppas ni gillade detta kapitel och som ni märker kommer det vara lite dirty och känsligt på olika ställen // TAAACK för att DU läste!

Jag är AdrianWhere stories live. Discover now