Natália Letvorková - 2. výsluch

2 0 0
                                    

"Moje meno je  Juliet Moonrová. Dnešný dátum je 2.11 2016. Čas 9:08. Som v odpočúvacej miestnosti č. 1. s prvou podozrivou." Povedala do digtafonu. "Mohla by ste sa prosím predstaviť?" Povedala a presunula digtafon k osobe.

"Ja ... volám sa Natália Letvorková."

"Neboj sa. nemusíš byť nervozna. Opýtame sa ťa len pár otázok tak ako včera." Povedal Alex. "Už sme sa včera stretli.  Budem tu len sedieť a počúvať ťa. Začneme?"

"Môžme."

" Tak fajn.  Včera ste spomínali, že ste tu nová. Poznáte sa s niekym, kto bol na párty?"

"Nie. Osobne nie. Počula som len o Emme od mojich spolužiačok a o Mišovi."

"Čo ste tam potom robili? Kto vás pozval?"

"Pozvala ma Emma. Myslela som si ,že ma pozvala preto, lebo ma chcela zoznámiť s ostatnými."

"Poznali ste Jakuba."

"Nie nepoznala."

"Dobre dnes je to všetko. Môžete ísť. Zajtra prosím v ten istý čas."

"Dovidenia."

.......................................

Juliet vypla digtafon. "Čo si o tom myslíš?" "Ona to byť nemohla. Nikoho nepozná.  A vôbec neprejavovala znaky klamania. Ak by klamala zistil by som to." Povedal a vstal zo stoličky so zámerom zavolať  ďalšieho. "A to je dôvod prečo nemáš priateľku viac ako rok. Nemôže pred tebou nič zatajiť." Zasmiala sa a privítala ďalšieho podozrivého.


#JustWriteIt  HalloweenWhere stories live. Discover now