Deň: 1.11. 2016 Čas 9:11
„Dobrý deň. Volám sa Juliet Moonrová a som detektívka tohto mesta. Ste tu, lebo patríte medzi podozrivých. Počas ďalších 4 dní Vám budeme pokladať otázky. Potrebujem aby ste odpovedali pravdivo. Pri výsluchu bude aj náš psycholog Alex Skit. Nebude sa Vás pýtať žiadne otázky, len bude kontrolovať vaše správanie. Rozumiete mi?"
„áno rozumiem."
„Môžeme začať alebo máte ešte nejaké otázky?"
„Môžeme začať."
„Dobre. Ako sa voláte, koľko máte rokov a kde bývate?"
„Volám sa Natália Letvorková mám 18 rokov a teraz som sa presťahovala, takže nemám ešte trvalé bydlisko."
„Prečo ste sa presťahovali?"
„Sú tu pre mňa lepší doktori."
„Načo potrebujete doktorov?"
„Mám rakovinu. Doktori si myslia, že mi tu môžu pomôcť."
„Prepáčte. Nechcela som."
„To je v poriadku."
„Ako sa cítite po včerajšom večery?"
„Ja... vlastne ani neviem. Nikdy som nevidela mŕtvolu. Myslíte si, že je zlé , že nič necítim."
„Nie. To je v úplnom poriadku. Mozog chráni človeka pred zlými myšlienkami. Je to ako keby po traumatický stres. Dneska to bude všetko. Príďte prosí zajtra. Dovidenia."
„Dovi."
.....................................................
„Alex čo si myslíš?" „Potrebujem toho viac. Z tohto veľa nepoznám. Stále je rozklepaná z toho včerajška."
Jackoby Curtly
Trrrrrn. Trrrrrn. „Prosím. Ahm. Dobre. Fajn. Keď tu skončíme okamžite tam prídeme. Ďakujem za info." „Čo sa stalo?" „Našlo sa telo. Patrí Jackobovi Curtlymu. Zastrelili ho do srdca." „Takže ako Jakub?" „áno."
„Hej, Julie. Rozmýšľal som. Katarína bola drogovo závislá. Je tu možnosť, že to nebola vražda. V tele sa jej našlo LSD, a po vypočutí posledného telefonátu a jej popisu postavy je tu možnosť, že to bili len halucinácie. A predsa nebola zastrelená. Mala rozbitú hlavu o radiátor a zomrela na vykrvácanie." Dohovoril Alex. „Popremýšľam ešte o tom." Juliete sa to nezdalo. Len tak z ničoho nič začal hovoriť o Kataríne. Nezdal sa jej ani opis tej postavy. Vysoký, chudý muž. Tak ho popísala Katarína a presne tak aj Alex vyzeral. Alebo to proste boli len bludy. Už nevedela čomu má veriť.
YOU ARE READING
#JustWriteIt Halloween
Mystery / ThrillerNebudem pokračovať, je to len čisto pre viditeľnosť pokroku (aka pre mňa). Naozaj som s tým mala veľké plány 🤔 Prvotný nápad vznikol z 30 dňovej wattpad výzvy. Definícia nehody: nepríjemná, zlá, nešťastná príhoda. Nehody sa stávajú. Napríklad nie...