,,Tak jak je na tom doktore?'' Zeptá se Legolas a doktor se na něho soucitně podívá.
,,Je mi to velice líto, ale podlehla zraněním.'' Řekne doktor a poplácá Legolase po ramenu.
,,Děláte si srandu, že?'' Řekne se smíchem Legolas.
,,Bohužel ne.'' Řekne a pokračuje v cestě na ošetřovnu, protože nesnáší říkat ty špatné zprávy.
,,To nemůže být pravda. Prostě ne...'' Řekne Legolas a spadne na kolena.
,,Já ji miloval.'' Zašeptá. Zrak se mu začne rozostřovat z toho jak moc se snaží zadržet slzy. Nepodaří se... Po tváři mu začnou téct studené slzy smutku. Zhroutil se mu svět...
,,Legolasi.'' Řekne Bea a i přes bolesti a sádru si klekne taky a svého bratra obejme.
,,Bude to dobré. Vím, že už ti nikdy D nic nenahradí, ale mi tu budeme pro tebe.'' Řekne taktéž brečící Bea. Legolas ji obejme pevněji.
,,Nebude to dobré... Už nikdy to nebude dobré Beo.'' Řekne Legolas a utře si slzy.
,,Tati proč brečíš? Já už chci domů.'' Řekne Driel s obvázanou rukou.
,,Dneska se stalo strašně moc hrozných věcí. Maminka odjela na dovolenou, z které se nikdy už nevrátí.'' Řekne Legolas a tentokrát obejme malou Driel. Leevi pomůže vstát Bee.
,,Ale proč se nevratí? Já chci maminku!'' Zakřičí Driel smutně.
,,Tam kam jede je jen cesta tam. Zpáteční cesta neexistuje.'' Řekne Legolas.Než mě někteří zabijete, tak si prosím tohle přečtěte. Už od začátku třetího dílu jsem veděla, že chci, aby někdo umřel. Bohužel jsem nevěděla kdo a pak jsem se rozhodla. DEANERYS. Když byla v nemocnici, tak jsem si uvědomila, že vlastně nevím, jestli chci, aby umřela, a tak jsem to prodlužovala, aby jsem se rozhodla. Vím, že spousta z vás ji má moc ráda. Já nejsem výjimkou, ale už jsem se rozhodla... Takže tak. Snad to pochopíte :)
ČTEŠ
Paper Moments ✔️
Short StoryMomenty života Legolase a Beatris, kteří rozhodně v sobě nemají ani kapičku normálnosti. #1 v Povídce - 6.řijna Tohle je třetí díl, tak si prvně přečtěte první dva :)