Poděkování

858 100 73
                                    

Já... Já nevím jak začít, protože se mi klepají ruce, a tak trošku brečím. Přece jen mi tahle povídka dala obrovskou práci a celkově tahle triologie. Mohu říct, že v srdci mi navždy tyhle příbehy zůstanou. Nakonec jsem se rozhodla, že tohle bude definitivně poslední díl. Už bych to jen protahovala. Jste úžasní čtenáři. Tak moc si vás všech vážím! Vždy jste mě v mém rozhodnutí podpořili. (Ehm, ehm Deanerys.) Všechny tyhle díly jsem dohromady psala přes půl roku. Přesněji jsem 1. května vydala první díl Paper plane. Nikdy jsem nečekala, že to bude mít takový úspěch, protože první díl teď má 78K přečtení, druhý má 80K a tenhle třetí má přes 26K.♥To je 184K přečtení... To je tak strašně moc! Bez vás by tahle triologie byla vlastně nic, takže díky vám. Děkuji tedy za vaše vote, přečtení a krásné komentáře a nejvíce za podporu! Snažila jsem se odpovídat na úplně všechny komentáře a jestli jsem vám náhodou neodpověděla, tak se omlouvám. Jako v každém díle, tak i v tomhle se toho moc stalo. Jak hezké věci, tak špatné... Jelikož to asi dál už nezvládnu, tak se loučím s tímhle příběhem. Bude mi moc chybět vymýšlet ve škole náměty na novou část a nové zápletky. Takže ještě jednou obrovské DÍKY vám! ♥ Jestli jsem vás tímhle příběhem oslovila, tak se můžete kouknat i na mé ostatní příběhy. Budu moc ráda a teď se vrhneme k zajímavostem o úplně celém příběhu.

1, Deanerys měla přežít, ale nic si nepamatovat.

2, Nejdříve jsem chtěla, aby umřel Legolas, ale nemohla jsem...

3, Alycia vůbec nebyla v plánu a byla HODNĚ spontální nápad.

4, Čtyřka měl být geniální dítě. Což se projevilo až v posledním díle.

5, Elis se s Johnem neměli vůbec dát dohromady.

6, John měl být hodně velký kuřák.

7, Emily měla Esmé podvést.

8, Většinou, když jsem psala příběh, tak jsem tancovala, zpívala a nebo byla ve vaně. Ne! Nekoupala jsem se.. Prostě jsem tam ležela.

9, Tenhle příběh jsem upředňostňovala před učením.

10, Bea měla skončit s Kurtem.

11, Bea neměla být tak 'zlá'.

12, Deanerys neměla vůbec otěhotnět.

13, Zvažovala jsem, že Legolas by neudělal vysokou školu.

14, Legolas se měl po smrti D přestěhovat k Johnovi a Elis.

15, Zvažovala jsem i celou dobu, že by mohla Deanerys spáchat sebevraždu.

16, Bea se měla Benovi pomstít a rozkopat mu auto.

17, Legolas měl dělat ve firmě, kde by pracoval i s Abi, takže by nebyl hokejista.

18, S Elis jsem malou chvíli zvažovala, že by na infarkt umřela...

19, John měl znovu onemocnět rakovinou.

20, Legolas měl být sukničkář.


Díky vám... Miluji vás ❤️❤️❤️

Paper Moments ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat