Hetedik rész

458 36 1
                                    

Sziasztok!Meghoztam az új részt!Még egyszer szeretném megköszönni a sok olvasást Nektek!


1.)Perselus Piton karakterét Rowling egyik középiskolai tanára, John Nettleship ihlette.Amikor rájött, hogy ő a karakter ihletője, azt mondta  "tudtam, hogy szigorú vagyok, de nem gondoltam volna, hogy ennyire".Sőt, Rowling egy későbbi interjújában arról is beszélt, hogy Dolores Umbridge-t is egy tanára inspirálta.Ezt mondta róla :"Őszintén szólva, fogalmam sincs, miért utáltuk egymást annyira. Mindenesetre kölcsönöztem tőle néhány tulajdonságot, majd groteszk módon felnagyítottam őket".

2.)Umbridge szégyellte családját.Ennek oka, hogy édesanyja mugli származású volt, testvére pedig kvibli.

3.)Harry több módon is megemlékezett Piton professzorról.Egyrészt róla nevezte el 2. fiát, Albus Perselus Pottert, másrészt pedig gondoskodott róla, hogy portréja felkerüljön a roxforti igazgatói szoba falára.

4.)Kingsley Shacklebolt maradt a mágiaügyi miniszter.Már a könyvben is szó volt arról, hogy miután Harry legyőzte Voldemortot, Kingsley lett az ideiglenes miniszter, de azt az írónő csak később árulta el, hogy 6 év után a választáskor a varázsnép újra megválasztotta miniszternek a fair és korrekt politikust.

5.)Sybill Trelawney alkoholproblémákkal küzdött.Akkor kezdett el a sherrysüveg fenekére nézni, mikor Umbridge elkezdte inzultálni, és utánna is megtartotta ezt a szokását.


Na,milyen lett?

Harry Potter érdekességekOù les histoires vivent. Découvrez maintenant