1

10 1 0
                                    

Strašně sem se těšila až ho znova uvidím.
Večer sem si rychle sbalila a rači i taťkovi ať vyjedeme dříve, tak moc sem byla šťastná, že sem nemohla usnout a celou noc sem na něho myslela.
Jo a mimochodem jsem Allison Argent a jsem lovec měla sem kluka, který byl vlkodlak jmenoval se Scott, myslela sem si že po rozchodu s ním budu normální holka s normálním klukem, ale pak sem potkala Isaaca Laheye nechápu, jakto že sem se do něho zamilovala, když byl takový hňup. Další den nás vyzvedla Lydie a jeli sme do Beacon Hills, byli sme totiž přes vánoce u známých ve Francii.
Snad se nestaly nějaké velké změny zeptala sem se lydie ne jenom si Scott našel holku bude se ti líbit jmenuje se Kira a je taky trochu jina než člověk ani sem se nedivila jediný normalní z naši party byl styles, ale byla sem ráda že si Scott našel holku přišlo mi, že se předtím přes náš rozchod nemohl dostat.
Zjistila sem že to byly celkem klidné prázdniny až na pár vražd, ale to je tady normální a viníka už zatkli takže v pohodě.
Cesta se mi zdála nekonečná Lydie mi vyprávěla co všechno si koupila a jak se těší až mi to ukáže a pujde v tom na přivítací party, co pro mě přichystala bože snad pozvala jen pár lidí no, ale jak znám Lydii bude tam narváno.

Snad se vám to aspoň trochu líbilo.

Zase onKde žijí příběhy. Začni objevovat