Došli jsme k blázici a Scott řekl, že se rozdělíme.
Já byla s Lydii a Isaacem a Scott byl se Stilesem a kirou.
Šli jsme nějakýma chodbama a náhle se zanámi zabouchli dveře Lydie z leknutí zapištěla vytáhla sem si dýku a otočila sem se na druhou stranu Isaac šel první vešel do nějaké místnosti a odněkuď sme slyšeli náké "zaklínání"
Isacovi se začala motat hlava a pomalu se začal proměnovat řekla sem Lydii ať de za dveře a mluvila sem na Isaaca.
Isaacu bojuj stím kvůli mě on zařval já se snažím a už mu šli vidět tesáky dále sem ho povzbuzovala ty to zvládneš já ti věřím válel se na zemi v křečich a bolestech bojuj dál Isaacu prosím jinak mi něco uděláš tak moc se to snažil zastavit vruce sem zmáčkla dýku poprvé sem řekla že ho miluju a šla za dveře nechala sem ho tam a v místnosti sním byl i ten ze školy řekla sem Lydii že musíme něco udělat jinak se tam pozábijí a nebo ještě hůř zabijí nás Lydie dostala nápad co kdybych zařvala uslyšel by to Scott a našel by nás ten kluk u něho není takže se mu nestalo to samé jen sem přikývla a zacpala si uši.
Z pohledu Scotta nenašli sme vůbec nic zajímavýho a najednou slyším Lydii hned běžíme za zvukem doběhnem k Allison ale je pozdě Isaac je pryč takže v blázinci je šílený vlkodlak.
Allison byla celá vyděšená tak sem ji obejmul a slíbil jsem jí, že ho najdeme.
ČTEŠ
Zase on
RomanceTeen wolf trochu jinak příběh o Allison a Isaacovi kteří se dostanou do problému ale i zažijí mnoho krásných chvil.