Už sem byla doma a vybalovala si Lydie šla zkontrolovat jestli je všechno připravené už z té dálky sem slyšela hudbu obkékla sem si černé tílko na to červenou karovanou košily a moji oblíbenou tmavou sukni celá parta kamarádů mě přišla uvítat byla sem ráda, že sem je zase viděla Scott mi přestavil kiru byla fakt úžasná hned sme si padly do oka.
Zeptala sem se, kde je Isaac prý se zdržel řešil něco s Derekem a dorazí až na párty zavázali mi oči šátkem a pomalu mě vedli na párty hudba se čím dál víc zhlasovala moc dobře mě nevedli, protože sem párkrát zakopla.
Rozvázali mi šátek a párty, už byla v plném proudu polovinu lidí sem ani neznala a skoro všichni byli opilí a v dálce sem ho uviděla koukal na mě svýma modrýma očima a pousmál se rozběhla sem se za ním a skočila mu do náruče začal mě líbat do očí se mi nahrnuly slzy a já ho objala ještě silněji.
Začala hrát písnička love me like you do a Isaac mě vyzval k tanci bylo to nadherné všechno bylo dokonalé podívala sem se okolo a stále tančila Skott tančil s Kirou a Stiles s Lydií musela sem se zasmát, protože to Stylesovi vůbec nešlo.
Později sem byla už unavená a tak mě Isaac doprovodil domů dala sem mu pusu a on mi popřál hezké sny.
ČTEŠ
Zase on
RomanceTeen wolf trochu jinak příběh o Allison a Isaacovi kteří se dostanou do problému ale i zažijí mnoho krásných chvil.