Doprdele probudila sem se s obří kocovinou ani budík mě neprobudil přídu pozďě vyskočila jsem z postele a rychle si něco oblekla a posnídala sem.
Do školy sem přišla mezi posledníma z chodby na mě mávala Lydie a Kira šla sem knim a zeptala se holky taky vás tak bolí hlava Kira přikývla a Lydie už hledala prášek, který mi pomůže.
Jo a Kiro Lydie mi říkala, že nejsi jen obyčejný člověk.
Ano sem kitsune...odpověďela.
Chtěla sem se o tom ještě víc dozvědět jenže se knám přibližovali kluci.
Proč když je Scott se Stilesem se chovají, jako děti pomyslela sem si.
První hodinu sem měla kreslení, kde chodí i Lydie a Isaac byl tam i nějaký nový kluk nikdo ho tam neznal ani učitel.
Najednou se postavil šel k Isaacovi a něco mu pošeptal zdálo se mi, že se mu rozsvítili oči pak odešel.
Hned po hodině sem se ptala co Isaacovi šeptal řekl jen, že musí rychle najít Scotta v dálce sem zahlédla toho kluka, když sem se podívala po druhé byl pryč.
Isaac řekl Scottovi, že ví, že se něco stane ať si dáva pozor kluk mu zašeptal "vlkodlaci se probudí" Po škoke sme všichni i Derek šli hledat toho neznámého kluka Lydii něco táhlo k blázinci, kde už jednou byla ona i Stiles.
Bála sem se o Isaaca i Scotta co když se jim něco stane nebo co když se něci stane nám měla sem v kapse alespoň čínskou dýku jdyby se něco zvrtlo.
ČTEŠ
Zase on
RomanceTeen wolf trochu jinak příběh o Allison a Isaacovi kteří se dostanou do problému ale i zažijí mnoho krásných chvil.