Kapitel 2.

48 1 0
                                    

Jeg kommer hjem prøver jeg at lade være med at smile for meget, men det er svært når jeg nu har haft en virkelig god eftermiddag. Jeg går ind i køkkenet, hvor min mor står og er ved at lave mad jeg siger hej til hende og spørg om jeg skal hjælpe med noget. "Gider du ikke sætte på bordet og hente din bror maden er færdigt?" "Jo selvfølgelige" jeg sætter på bordet og går hen til min Kasper værelse, går ind og siger at vi skal spise "hvor har du været hele eftermiddagen?" Spørg han "jeg var nede i centret også.... øøh.... mødte jeg en veninde jeg vi var bare sammen lidt" pyha det var tæt på, jeg må passe på med hvad jeg siger jeg ved han kan se når jeg lyver for ham, og han må virkelig ikke vide sandheden hvertfald ikke endnu. "Okay hvem var det så du var samme med?" Shit hvem skal jeg lige finde på? "Ikke en du kender" vi går på sammen skole nu så han kender stort set alle dem jeg sammen med og jeg kender alle dem han er sammen med, vi er virklige tætte næsten som tvillinger nogle gange, men der er også kun et års forskel på os. Det er mærkeligt at have en hemmelighed over for ham normalt fortæller vi hinanden alt, men jeg bliver nød til at snakke med nogle om det jeg kan ikke holde det for mig selv, jeg er så lykkelig og glad men på samme til har jeg det dårligt med at lyve over for min bror.
Efter vi har spiste går jeg ind på mit værelse og besluttet mig for at ringe til Louise, nu er en af mine tætteste veninde men hun er ikke her fra byen så jeg følger jeg godt kan fortælle hende det.
Telefonsamtale Amilia:A Louise:L
L Hej søde hvad så?
A Hej jeg har et problem jeg bliver nød til at snakke med dig om
L hvad er det? Der er ikke sket noget vel...
A hmm... nej ikke som sådan sket noget men...
L men hvad kom nu fortæl mig det!
A jeg tror jeg er forelsket i Mark
L HVAD??? Mark som din bror bedste ven???
A....
L ved Kasper det?
A selvfølgelig gør han ikke det! Han ville jo flippe fuldstændig ud! Hvis han vidste at jeg er vild med hans bedste ven og hans bedste ven også er vild med mig. Og at jeg brugte hele eftermiddagen på at være sammen med ham og ikke en "veninde" som jeg sagde da han spurte hvor jeg havde været. Jeg løj ham direkte op i hovedet
L hold da op jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, er du sikker på han vil flippe ud og ikke bare være glad på jeres vegne?
A det er hans bedste ven siden like forever
L hvad mener du når du været sammen med???
A ikke det du tror!
A ikke helt hvert flad
L så der er sket noget allerede?
A ja.. jeg mødte ham nede i centeret og han spurgte om jeg ville have et lift hjem. Og da vi kom hjem spurgte han om jeg ikke ville med ind, for han var alene hjemme
L og hvad skete der så?
A vi spille lidt ps4 og den der vandt rundet måtte stille den andet et spørgsmål, og det kom jo hurtigt ind på at vi kunne lide hinanden. Så snakke vi lidt og ja så kan du nok regne resten ud selv
L hold da op der er sket noget siden vi har snakket sidst! Hvad har i så tænkt jer at gøre nu?
A vi aftale at tage det stille og roligt og holde det hemmeligt indtil vi vidste hvad det var og hvad der skal ske med os
L det lyder som en god idé
A vent lige lidt der er noget det banker på mit vindue
Jeg ligger telefonen på sengen og går hen og åbner vinduet " Mark hvad laver du her?" "Må jeg ikke komme ind?" "Jo hop ind"
A bliver nød til at smutte ringer senere okay?
L haha! Ja det fint hils og hyg jer
A haha du sjov var? Vi ses
"Hvem snakket du med?"
"Louise en af mine veninder. Hvad vil du hvad hvis Kasper høre dig?
" jeg skal nok være stille, jeg ville bare se hvordan du havde det, jeg ved du ikke er særlig glad for eller god til at lyve overfor Kasper"
"Jeg har det okay jeg ringet til Louise for at snakke lidt med hende om det, det hjalp lidt men det med st lyve er jeg stadig ikke så glad for"
Inden jeg er færdig med at snakket har han puttet sine arme omkring mig og trukket mig tæt ind til sig, der findes ikke noget bedre sted end lig her i hans arme. Han flyttet sig lidt så han kan kigge på mig, vi står bare og stirre på hinanden unden noget at så siger noget og jeg ved ikke forlænge der går. Jeg elsker at se ind i hans øjne de er så smukke lige som ham, han kommer tætter på mig så vores læbe lige røre ved hinanden men inden øjeblik de mødes sker der et eller andet, det er som om jeg glemmer tid og sted jeg glemme alt. Mine finger er i hans hår på hans ansigt mens vores tunger snor sig omkring hinanden hans ene hånd holder mig hoved helt indtil hans mens den anden glider langsomt ned ad min krop. Pludselig høre jeg nogle ude på gangen og trækker mig med det samme, Mark går om bag min dør for at gemme sig og lig efter går mit håndtag ned og Kasper kommer ind ad døren.

min brors bedste ven..Where stories live. Discover now