"Buz tutan kalbimde yanan sevdam"
'Berkant Aktaş'Gecenin karanlığında , aklında bir sima. Gökta kayan yıldızlar altında tutulan her bir dilek olan kara sevdam.
Dünya şahit olur onu sevdiğine. Ama sen ona sahip olamassın. Üşürsün onsuz bu aylarda. Ağaçtan kopup süzülen yaprak misali düşer gözlerinden gözyaşı. Ruhunu kaybedersin. Onda bulursun kendini. Her gece yıldızlar altinda sen tek bir Ay'ı düşünürsün. Aşık olduğun gelir aklına , cekilirsin bi kenara ruhunu yıkarsın gözyaşlarınla. Bi an gözlerinde kaybolmak istersin. Kaybolayım ki bana kalbini tarif etsin. Deniz kadar mavi olmasada , kavuşacağım toprak gibi gözleri var. Kirpiklerini kazımışsındır zihnine. "Ah bi baksada utanıp çekse gözlerini". Uzak kalır sana , eksik hissedersin. Bi an düşer aklına gülüşü nasıl mı dersin . Anlatılmıcak kadar narin , yaşanılmıcak kadarda derin. Ölürsün işte gözlerinde. Mutluluğunun tek sebebiyetini verirsin ona. Ufukta doğan Güneşin olur. O kapkaranlık geceni aydınlatan o olur.
Sen ne kadar içinde yaşarsan o kadar mutsuz olursun. Onla yaşamak varken... Sarılmak istersin kalp atışını kendi kalbinde hissetmek için. Çekersin kokunu ciğerlerine. Bağımlısı olur o ciğerler o kokuya. Ya tenindeki masumluk ? Herşeye değer. Elleri ellerinden gözleri gözlerinde olcağı günü bekleye dur hayatsa senden aladursun onu. Yanağına bi öpücük kondurursun. Yeryüzü sarsılır. Kalbinde uçuşan kuşların haddi hesabı olmaz. Ya gözündeki o parlaklık. Aşkının kanıtıdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk'tan Bahsedersek
Short StorySevdiğiniz kadar özlersiniz. Özlediğiniz kadar sözlere mahkûm olursunuz.