Capitolul 1

174 12 18
                                    

Sunt Amber Edison , am 17 ani , sunt in ultimul an de liceu si sunt tocilara scolii si pe deasupra mai port si ocelari ,ironia sortii , ca doar unde ati mai vazut tocilara fara ochelari? Asta e eva de care nu sunt atât de mândră , dar viața nu e mereu asa cum ne dorim..Sunt brumeta cu ochii albastri , desrul de inalta si slaba...

Prea iubita mea alarma suna ceea ce inseamna ca trebuie sa ma pegatesc pentru chinul  care are sa înceapă ,liceul. Ma ridic lenesa din pat si ma duc la baie pentru rutina mea zilnica.

Dupa ce sunt gata la pun in fata dulapului pentru a alege cu ce sa ma îmbrac azi. Aleg o pereche de blugi largi si un tricou la fel de larg . Dupa ce ma îmbrac  , imi prind parul intr-o coada ,imi iau ghiozdanul si cobor joc. Oare unde e mama? A da , am uitat sa va spun ca locuiesc doar cu mama , tata a murin când aveam 5 ani de cancer.
Ma duc in bucătărie , iar pe frigider gasesc în bilet de la mama pe care scrie ca a trebuit sa plece mai devreme la munca.

Super o sa ma duc pe jos la scoala. Imi iau un mar ,ma incalt si plec. Inchid casa in urma mea si ma duc spre liceu. Dupa 15 minute de mers ajung in fata liceului.

Sa înceapă chinul zilnic. Cum intru in liceu toata lumea se uita urat la mine si barfesc. Aleg sa le ignor chiar daca ma omora pe dinăuntru. Ma îndrept spre dulapul meu de unde imi iau cartile pentru prima ora si cartea pe care nu am reusit sa o termin acasa. Am mate,  ma îndrept spre sa sala de curs. Când ajung ma pun in prima banca ,ca de obicei .

Cand se suna , după 5 minute intra profesorul in clasa urmat de un baiat destul de drăguț , ce tot zic e superb.

-El va fi noul vostru coleg , zice profesorul , te rog sa te prezinți.

-Mda , buna. Ma numesc Justin Bieber si am 19 ani.

Super încă un arogant care sa isi bată joc de mine , ca si cum nu erau destui ,imi zic eu in gand.

-Multumesc , poți sa iti alegi un loc si sa te asezi , zice profesorul.

El scanează clasa si se asează in ultima banca. Ora a decurs normal. Cand clopoțelul suna ies din clasa si ma îndrept spre dulap. Imi iau cărțile si il închid când langa mine apare Iggy

Iggy  e cea mai buna prietena a mea , e blonda cu ochii căprui si sa nu e ca mine , o tocilara , dar nu e nici foarte populara . Nici nu stiu cum de e prietena cu mine.

-Hei Amber.

-Hei Iggy , ce mai faci?

-Bine , ai vazut cum arată Bieber?? Zice ea

-Iggh doar stii ca nu ma uit după băieți , si oricum nimeni nu se uita la mine deci nu ma intereseaza , spun eu serioasa.

Ea doar isi da ochii peste cap.

-Esti frumoasa , dar daca ai renunta la hainele astea largi..

-Pff..Mie Imi plac hainele mele asa largi , ma simt bine in ele.

-Bine , ce ora ai? Eu am istoria ,tu?

-La fel, mergem?

-Sigur, spun eu.

Ora de istorie a trecut repede. Clopoțelul a sunat , toata lumea a iesit din clasa cel mai probabil ducandu-se spre cantină. Cand ies din clasa dau peste cele 3 fete care se cred populare doar pentru ca s-au culcat cu tot liceul.
Sofia fiind "sefa" iar Cara si Selena catelusele ei.

-i-a uite ce avem noi aici , tocilara , spune sa râzând si m-a împinge cărțile cazand pe jos . Ma apec sa le iau dar aceasta începe sa le calce sa sa dea cu picorul in ele. Tocilaro!

Imi adun repede cărțile si cu lacrimi in ochi ies din scoala directia mea fiind stejarul bătrân care se afla intr-un loc mai retras din curtea scolii.

Ma asez langa copac. Imi scot telefonul si castile , dau drumul melodiilor si incep sa privesc in gol gândindu-ma la ce am facut sa merit o asa viața. Uneori as vrea doar sa nu mai exist pe fata pământului , oricum nu mi-ar observa nimeni lipsa înafară de mama mea.

Buna. E prima mea carte si sper sa va placă nu uitati sa lăsați comentarii❤❤

Schimbarea - J.B.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum