fake

231 19 7
                                    

// ADVARSEL!! Litt banning i denne delen!//

"Du er en j*vla drittsekk!" Sa Karoline før hun løp avsted. Marcus begynte å reise seg mens han holdt seg på nesen. Vi gikk bort for å snakke med han...

T: bro.... Hva skjedde der'a?

Marcus bare så ned før han tilslutt svarte:
M: hu bare klikka helt! Hun begynte å snakke om at jeg har blitt sammen med DN. Jeg sa at jeg ikke var sammen med DN, og at Martinus var sammen med henne. Men da sa hun bare at jeg bare skylte på Martinus.
Martinus sto bare helt stille med et overasket uttrykk i fjeset.
M: da hun sa det, så ble jeg veldig sint og da sa hun bare at hun angret på at hun hadde valgt meg. Hun sa at hun bare viste at Martinus var den beste av oss.

(Spoler tilbake til når Marcus og Karoline krangler)
// Marcus sitt synspunk//

(Karoline=k)

K: jeg bare viste det! Jeg burde ha valgt Martinus, Han har alltid vært den beste av dere.
M:du har aldri likt Martinus!
K: du vet jo ikke alt om meg! Han har alltid vært snill mot meg! Mens du sier at du aldri skal forlate meg og at du alltid skal elske meg! Men du løy jo hele tiden!
M: Vet du hva? Du er så fake som bare f*en!
K: din j*vla drittsekk!

//DN sitt synspunk //

"Så det var det som skjedde" sa Marcus når han hadde fortalt oss alt.

// sorry for at denne delen kom så seint! Jeg har litt lite inspirasjon nå....
7 kommentarer og 10 vote for mer!❤//

Hemmeligheten☆ (Marcus & Martinus)Where stories live. Discover now