ekskjæresten

253 18 6
                                    

"Du vet at du er det beste som har hendt meg" sa han og så på meg. Jeg begynte å smile, før jeg sa "du er det beste som har hendt meg også"

Vi fortsatte å se på filmen før vi bestemte oss for å gå å spise kebab. "Skal vi spørre om Marcus vil være med?" Spurte Martinus. Jeg bare svarte ja, og så ringte jeg Marcus.

M: hallo?
DN: hei
M: Åja Hei, DN
DN: blir du med på å ta en kebab med meg og Tinus?
M: ja, hvis dere ikke kliner hele tiden så😂
DN: ha ha, veldig morsomt!😑
M: vi møtes utenfor om 5 min. Ok?
Dn: ok.

Vi var på vei mot huset da vi hørte krangling... Vi gikk bort og så Marcus og en annen jente stå og kjefte på hverandre. "Vet du hvem det er?" Spurte jeg mens vi gikk bak en bil. "Det er ekskjæresten til Marcus. Hun er en stor dramaqueen!" Svarte Martinus, jeg bare nikket med. "Hun heter Karoline, men de kaller hun for Karri.  Hun er den mest populære jenten på hele skolen. Når Marcus slo opp med henne, lagde hun et rykte om at Marcus hadde vært utro og at han hadde stjålet ting fra skolen. Men så trodde lærerene ikke på Karoline, så Marcus fikk ikke straff" han virket veldig alvorlig når han sa det...

Vi sto lenge og hørte på, helt til Karoline slo til Marcus og sa "d...."

//6 kommentarer og 7 vote for mer❤❤//

Hemmeligheten☆ (Marcus & Martinus)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora