Bugün çok mutluyum İspanyolcadan
A+ aldım o yüzden size yeni bir bölüm yazdım. Puanım şerefine.😆Bugün çok kötü başlamıştı benim için...
Andy ile yan yana oturmamıza izin vermeyen Bayan Crove sınıfa girer girmez bana bakmadan"Menter öne gel. Genç adam beni duymadın mı? ÖNE...!!!"
Sinirlenmiştim ama belli etmeden
"Geliyorum Bayan Crove..."
Önde tanımadığım bir çocuk vardı. Okula yeni gelmiş olmalıydı. İnek bir tipe benziyordu ders boyunca notlar aldı ve gözünü öğretmenden ayırmadı. Işte kanka gibi kanka dedim ve dersin bitiminde çocuğa döndüm ve
"Merhaba ben Josh. Okulda yenisin sanırım yeni mi geldin? Daha önce hiç görmedim seni... "
Çocuk iyi anlaşabileceğim birine benziyordu. Öyleki san ne ya da seni ilgilendirmez gibi kelimeler kullanmadı. Gülümsedi ve cevap verdi
"Evet yeniyim. Jason William Pake."
Uzattığı elini sıkarak ona karşılık verdim. Tanrım ruh ikizim sadece benim kadar çekici değil ama kabul etmek lazım yakışıklı çocuk doğrusu.
O anda Andy yanımıza geldi ve kimse görmeden dudağımınkenarından hafifçe öptü.
Ahh ama Jason bizi görmüştü tabi. Fakat artık yeni can dostum olduğu için sorun olmazdı.
Jason gülümsedi ve"Sevgilin mi Josh? "
Evet diye cevap verince Andy'e döndü ve"Merhaba ben Jason. Yeni çömeziniz."
Andy ona döndü ve
"Selam Jason ben Andy. Hey kendine neden çömez diyorsun. Sana çömez diyenler utansın."
Aynen diye ekledim. Bu çocuk çok iyiydi insanlarla anlaşmayı çok çabuk beceriyordu ve benim yeni dostumdu...
***
Jason'ı eve davet ettimiştim. Evde yemek yiyip antrenmana gidecektik.
Önceki okulunda takımda olduğu için koç onu takıma almıştı. Okula yeni gelen her çaylağı (Jason buna dahil değil tabiki)
gözden geçirirdi. Okul çıkışı bizim yaramaz ikizleri de alıp araba ile eve doğru yola koyulduk.
Eve geldik Jack ve Jane odalarına çıktılar. Bizde üstümüzü değiştirmeliydik.
Antrenman için ilk önce Jason giyindi.Üzerinde beyaz bir tişört vardı ve aynada kendine bakarak
"Bakar mısın dostum çok yakışıklıyım." Dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümsüz Sevgili
Science FictionJosh ve sevgilisi Andy'nin ölümsüzlerle imtihanı. Dost bildiğin düşmanlar, urlar, hep bir macera, yeni bir aşk, korku, endişe... Arkadaşlarıyla maceralara atılan bir grup gencin aksiyon dolu hayatını eğlenerek okumak isterseniz ÖLÜMSÜZ SEVGİLİ sizle...