Nová matka - Kapitola 2.

14 1 1
                                    

Z pohledu Niary
Ráno jsem se probudila a protáhnula se. Chvíly jsem ještě ležela a pak otevřela oči a vstala z postýlky, prohlížela jsem si chvily pokoj plný hraček a pak šla ke dveřím. Když sem otevřela, uviděla jsem chodbu plnou pokojových květin a dveří. Když jsem jedny otevřela a vešla, uvidela kuchyn a stul u ktereho seděla Akira a čekala na mne s jídlem. Kuchyň byla krásně mramorově upravená. Vyskočila jsem na židly a na stole ležel talíř s krásně vypadajícím kusem masa, nejspíš kuřecího. ,,Jak jsi se vyspinkala?" zeptala se mne, odvrátila jsem hlavu od masa a probudila se ze svojí hlavy.
,,Dobře" odpověděla jsem jí, byla jsem už celkem hladová a zase jsem se zadívala do kusu masa. ,,Jen si dej" Usmála se a já se s chutí zakousla do šťavnatého masa. Akira mne pozorovala, koukla jsem na ni a nechápavě dala hlavu do strany.
,,Odkud jsi?" zeptala se a já trochu ztuhla... Mám jí to říct?... Co když mě vyhodí?.. ,,Jsem z lesa.. Jsem divoká.." uhnula jsem pohledem od Akiry a jídla. ,,Vážně?.." pousmála se, podívala jsem se na ní a trochu se mi ulevilo že jí to nevadí. ,, Myslela jsem že všechny vlčata co jsou z divočiny tady ocud vyhodily.. Nikomu neříkej že jsi divoká.. Nebylo by to dobré " řekla jsem a mnou projel ledový vánek, zatřásla jsem se. Hlavou jsem přikývla že rozumím a dojedla jsem maso. ,,Nechtěla by jsi chodit do vlčí školy? Je kousek odsud"
Řekla a usmála se na mě. ,,Klidně! Kdy?" odpověděla jsem a štěstím mi zářily očka. ,,Klidně hned jestli chceš.." já jenom přikývla a Akira šla nejspíš k hlavním dveřím domu a já ji následovala, vyšly jsme z domu a já se ještě na něj podívala, byl nádherný a celkem velký. Šla jsem hned u Akiry,
Koukala jsem kolem na vlčata s roďičmy co tam nejspíše šly také.. Všude to tam bylo krásné, v téhle časti města jsem ještě nikdy nebyla, byly tu upravené keře a stromky. Po chvíly jsme došly k té škole, byla taky velmi krásná a hlavně velká. Šly jsme dovnitř, uvnitř byly velké chodby, skříňky na věci. Všude bylo plno vlčat a skoro dospělých vlků. Šly jsme s Akirou chodbami a zahnuly k nějakým dveřím. Akira tlapkou zaklepala na dveře, které se po chvilce otevřely. ,,Dobrý den" řekla Akira mezitím co já se shovávala ja její přední tlapou. ,,Dobrý den" řekla ta učitelka co jí otevřela dřevěné dveře. ,,Chtěla bych aby sem do školy chodila moje dcera, Niara". Přivlastnila si mne celkem rychle...
,,Dobře pojďte dovnitř" usmála se a my vešly. Ve třídě bylo už spoustu vlčat kteří si hrály, bylo to tam krásné. Když jsme si s Akirou sedly k nějakému stolu s učitelkou tak se učitelka Akiry ptala na pár věcí a já seděla a koukala kolem. Jsem plaché vlče takže sem se bála jít si hrát s ostatníma vlčatama.. ,,Dobře to je vše"
Otočila jsem hlavu na učitelku a pak na Akiru. ,,Chceš tu dnes zůstat Niaro?" usmála se Akira na mě a já přikývla. ,, Běž si hrát s ostatnímy Niaro" řekla mi učitelka a já se vydala mezi ostatní. Někteří si povídaly a jiní se kamarádsky praly. Pomalu jsem šla kolem nich prochazela a najednou na mne skočio nějaké vlče, jemně se zakouslo do mojeho krku a svalilo mne na záda. ,,Hej!" začly jsme se smát a rvát se. Měl krásné hnědé oříškové oči a černou srst. Zakousla jsem se mu do hrubého ocásku a on skoro neslyšně kníknul. Zasmála jsem se. ,, No počkej" řekl a kousl do ouška. Kníkla jsem tak, že to musely slyšet snad všichni. Po chvilce k nám přiběhla učitelka.. Myslím že se jmenovala Loui, pochytila jsem to z rozhovoru Akiry a ní.. ,, Lukasy! Dávej přeci pozor" okřikla ho. Ahá.. Takže Lukas.. ,,Jsem v pořádku" usmála jsem se. Lukas seděl vedle mne a koukal do země. ,,Hm.. No dobrá.. " řekla a otočila se k ostatním vlčatům ,,zítra se budeme učit výt" a sedla si, já, Lukas a ostatní vlčata jsme si sedly do kruhu na kulatý koberec. Něco nám říkala ale já jí nevnímala, povídala jsem si potichu s Lukasem,
Po chvilce někdo zaklepal na dveře a otevřel, ve dveřích stála Akira. ,,Dobré odpoledne, mohu si odvést Niaru?" řekla a usmála se,
,, jistě " řekla učitelka a já se mezitím rozloučila s Lukasem a přiběhla jsem k Akiře. ,,Děkuji, nashledanou" řekla učitelce a učitelka jí pozdrav opětovala. Odcházely jsme ze školy domů a mezitím jsme si povídaly.
,,Jak se ti tam líbí?" podívala se na mě a usmála se. ,,Je to tam super!" odpověděla jsem ji a vesele poskakovala až domů. Když jsme konecně došly domů, byla jsem dost unavená tak jsem dala dobrou Akiře a šla do pokoje. Otevřela jsem dveře od pokoje, vešla a zase sem zavřela. Plácla jsem sebou na postel a okamžitě jsem usnula.
----------------------------------------------------------
Info!
Děkuji za přečtení
Doufám že se vám další kapitola líbila ^-^
Budu se je snažit dělat dlouhé kolem 1000 slov
Přes víkend možná vyjde další tak se můžete těšit.. Jen asi se trochu posuneme v čase a Niara bude
Opouštět školu a pude tam poslední den

Niara The WolfKde žijí příběhy. Začni objevovat