bölüm 1

7 0 1
                                    


Her zaman ki gibi sıradan bir güne uyandım. Telefonu elime aldığımda birden çok mesaj ve cevapsız çağrı vardı. Sabah sabah Esra beni neden bu kadar aramıştı ki? Hemen geri döndüm.
Esra: Rana neredesin sen ya kaç defa aradım neden açmadın ?
Uyuyordum canım gece geç yattım duymamışım ne oldu? 
Esra: okula gelmeyi düşünmüyor musun acaba?
Gelicemde daha erken dersimize daha iki saat var biliyorsun dimi
Esra: hadi canım bilmiyordum gerçekten mi güldürme beni bende keyfimden gelmedim ismail hocanın ödev teslimi bugün sonmuş hemen okula gel .
Nasıl bugünmüş ya neden bildirmemiş
Esra:bana sorma kızım gelince hocaya sorarsın.
Of tamam diyerek telefonu kapattım. Hemen hazırlanmaya başladım kot paltolumla üstüme bir tişört giydim saçlarımıda hafif dalgalı yaparak evden hemen çıktım.
Okula geldiğimde Esra koşarak yanıma geldi.
Kızım yavaş ya düşeceğiz ya
Esra: ya yürü hadi şu ödevi teslim edip kantine gidelim
Tam tam hadi o zaman.
Hocaya ödevi teslim edince kantine oturduk. Mert le Ekrem yanımıza geldi.
(Mert benim erkek arkadaşım Ekrem de Esra’nın erkek arkadaşı).
Mert: merhaba kızlar
Merhaba diyerek gülümsedim
Mert yanıma oturdu yanağıma bir buse kondurdu. Bende karşılık verdim. Aramız da muhabbet etmeye başladık. Mert de bu  aralar gariplik vardı ama çözemiyordum ona da belli etmemeye çalışıyordum belkide bir şey yok sadece ben kuruntu yapıyordum. Bu yüzden de kimseye bir şey belli etmicektim.kafamdaki soruları bırakıp sohbete geri döndüm.
Ekrem acayip komik bir insandır onun yanında insan yaşlanmaz bu konuda Esra çok şanslı.
Ders saatimiz geldi hep birlikte sınıfa geçtik .mertle her zamanki gibi beraber oturduk .ders dinliyorken ayağıma birden bir şey değdi reflexle bir anda ağzımdan ses çıktı. Sınıf ve hoca dahil olmak üzere herkes bana baktı.O sırada mertte yandan dürtüyordu beni. Bir anda mertte bakınca onun yaptığını anladım .hayır yani tikli bir sevgilin olduğunu biliyorsun ne öyle milletin içinde değişik şeyler yapiyosun.Ders bitene kadar utancımdan kafamı kaldırmadım.
Ders bitince hemen Mert ‘e patladım
Sınıf içinde ne oynaşıyorsun benimle ya tikli olduğumu biliyorsun elin kolun rahat dursun.
Mert: oy benim sevgilim bana kızarmışta ya ne yapayım ama seninle uğraşmayı seviyorum
Ya ala ala seviyorsun da milletin içinde yapma bana mert sevmiyorum
Mert: tamam tamam bir daha yapmam ya kızma.
Neyse tamam hadi ben eve gidiyorum görüsürüz.
Mert: görüşürüz hayatım öpmek yok mu?
Yok diyerek yanından ayrıldım. Durağa doğru giderken  karakolun önünden geçiyordum tam o sırada bir grup asker dışarı çıkıyordu. Sevdiğim için  hiç ayrı bir heyecanla bakıyorum seve seve hiç utanmadan bakarım yani. Aşırı derecede seviyorum çünkü o sırada gözüme uzun boylu esmer biri takıldı.gerçekten dikkatimi çekti bir insana bukadarmı yakışırdı üniforma diye düşünürken göz göze geldik.utanıp hemen  gözlerimi çevirip yoluma devam ettim.
Eve geldiğimde saat geç olmuşta üzerimi değiştirip hemen yatağıma yattım. Aklıma göz göze geldiğimiz uzman çavuş geldi.nasil bir bakıştı öyle nasıl bir tatlılıktı Allah’ım diye düşünürken uyuya kalmışım..
Arkadaşlar desteklerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum ilerleyen bölümlerde her şey çok heyecanlı ilerliyecek destekleriniz eksi etmeyin.

Herşey Orada BaşladıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin