Güneş ışıkları odama doğuyordu. Gözlerimi açamıyordum okadar uykum vardı ki daha uyanmaya niyetim yoktu ta ki telefonum çalana kadar sersem gibiyim kim olduğuna bakmadan açtım hemen.
Efendim
Mert: aşkım sen hala uyuyor musun ?
Sabahın bu saatinde başka ne yapabilirim mert
Mert: hadi hadi söylenmede kalk hazırlan kahvaltıya gidelim göl kenarına.
Tamam hayatım tamam offff diyerek telefonu kapattım.
Kendi kendime söylenerek hazırlanıyordum o sırada annem odaya girdi
Annem: kızım nereye gidiyorsun bu saatte
Mert’le kahvaltıya gidiyoruz anne
Annem:hım şimdi belli oldu yoksa sen bu saate hayatta kalkmazdın deli kız.
Anneme gülümsedim yanağına kocaman bir öpücük kondurarak evden çıktım.
Mert kapının önünde bekliyordu hemen arabaya bindim
Mert: günaydın güzel sevgilim benim
Günaydın ömür törpüm
Hafiften gülümsedi mert ‘in çok tatlı gülümsemesi vardı gülüşünün içinde boğulabilirdim yani.
Göl kenarına geldik o kadar güzel bir yer ki insanın ruhundan bir şeyler koparıyor resmen burada tek başıma bile yaşayabilirdim. Ben bunları düşünürken mert çoktan kahvaltıyı hazırlamıştı. İki buçuk senedir birlikteyiz ve mert gerçekten çok farklı biri kimi zaman çok iyi niyetli olup kimi zaman da farklı bir yüzü olabiliyordu hala Mert’i çözebilmiş değilim neyse ben daha fazla bu ortamın tadını çıkartmaktan geri kalmayacağım tabii ki de hemen düşüncelerime son verip masaya oturdum.
O benim sevgilim de neler hazırlamış böyle ya
Mert:hazırlıcam tabi ki de aşkım sen benim meleğimsin
Şımardım hemen tabi dudağına bir öpücük kondurup yemeye başladık.
Mert’in eli de lezzetlidir. Mutfakta çok başarılıdır.herzaman yemekleri mert hazırlar.yemeside bana düşer
Ayakkabılarımızı çıkartıp göle ayaklarımızı soktuk. Başımı omuzuna yaslayıp elini tuttum. Gerçekten seviyordum Mert’i sevdiğim kadar da bazı huylarına sinir oluyorum tabi. Çok garip huyları vardı bazen aşırı derecede sinir ediyor huyları bir değişik.ama yine de bunlara rağmen nedense vazgeçemiyorum ondan.
Ben yine dalıp gitmişim Mert’in dürtmesiyle aşkım iyimisin nereye daldın yine
İyim bir tanem dalmışım öyle ya hadi kalkalım mı?
Mert: tamam aşkım hadi kalkalım
Arabaya bindik eve doğru gidiyoruz eve doğru yaklaşmıştık o sırada geçen gördüğüm uzman çavuşta caddeye doğru yürüyordu gözüm ona takıldı birden.
Mert :yine mi daldın ya aşık mısın kızım ya ne kadar çok dalıyorsun sen ya
Gülümseyerek hı canım hemde çok aşığım yaa deli gibi
Mert:biliyorum canım da bu kadar da belli etme ya insanın böyle Tatlı sevgilisi olunca dimi yani
Ya evet öyle.
Ben laf yetiştirmeye çalışırken gözden kaybolmuştu .of Mert of bu kadar kendini beğenmiş olmasan ya. Çocuğu da gözden kaybetmiştim. Bulmam lazım yakından görmem lazımdı .
Mert’e canım sen beni burada bırak ben bir markete uğrayıp eve geçerim diyerek arabadan inmeye yöneldim.
Mert: tamam aşkım sen al ben seni beklerim.
Yok yok sen git ben giderim hem birazcık yürümüş olurum.
Mert: tamam ozaman sen bilirsin görüşürüz
Görüşürüz canım diyerek arabadan indim.
Esmer yakışıklı uzmanın girdiği sokağa doğru girdim. Etrafa bakınıyorum ama göremiyorum. Of nerede ama ya nereye kayboldu ya diye etrafa bakınırken arkamı dönmemle birine çarpmam bir oldu.Destek olalım arkadaşlar lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşey Orada Başladı
ChickLitNerede nezaman kiminle nerede başlayacağı hiç belli olmaz.aşk daima bir adım öndedir.nefret edersin herseyı yapmak istersin ama yapamazsın çünkü seversin.