6.Nedotýkaj sa ma!

214 9 6
                                    

Z pohľadu Justina

Otvoril som oči a uvidel vedľa seba pokojne spinkať Chrisa.

Pousmial som sa nad ním, dal mu jemný božtek na čelo a vstal som z postele.

Vzal som do rúk mobil a boli tam správy s Laurou. Laura je učiteľka slovenčiny.

Áno, chodím na slovenčinu. Určite musí chýbať mojej milovanej slovenský jazyk.

Chcem sa jej prvýkrát prihovorit na naše výročie. Už sa tak teším že tie sprosté hodiny už končia.

Sú to také stresy.

Vošiel som do kúpeľne a podišiel som k sprche. Vyzliekol som zo seba všetko oblečenie a pustil na seba horúcu vodu.

Poriadne som si umyl telo a vlasy a nechal telo uvoľniť pod prúdom vody.

Po chvíli som vyšiel zo sprchy a poriadne sa poutieral. Dal som na seba boxerky a tepláky a zišiel som dole.

Hneď mi pohľad padol na plačúcu Mell.

"Láska čo sa stalo?" Chcel som ju zobrať do náruče ale ona mi strelili facku.

"Nedotýkaj sa ma" zavrčala.

"Miláči-"

"Už žiadny miláčik! Prečo si mi to spravil hm?! Páčilo sa ti zahrať so ženou ktorá ťa miluje?! Ale načo si si ma bral, hm?! A dieťa?! Na ničom ti nezáleží?!" Kričala po mne.

"Čo som spravil?" Prekvapene a zároveň zúfalo som sa spýtal.

"Ty nevieš?! Možno ti toto dopomoze!" Vytrhla mi mobil z ruky a začala na ňom niečo ťukať.

Po chvíli predo mňa dala telefón a ukázala na správu.

"Láska nechaj ma ti to vysvetliť"

"Čo mi chceš vysvetľovať?! Že ma podvádzas a na naše výročie chceš všetko KONEČNE ukončiť?!" Slovo konečne zvýraznila.

"Laura je učiteľka" snažil som sa jej to vysvetliť ale nenechala ma dopovedať.

"Ty mi ideš teraz hovoriť o povolaní svojej milenky?! Robíš si zo mňa kurva srandu?! Ako mám ti teraz povedať- ó Justin ona je učiteľka? To je super! Našiel si si vzdelanú milenku, gratuluj-" nenechal som ju dopovedať.

Ono sa to už nedalo počúvať. Prilepil som svoje pery na tie jej a začal ju bozkávať. Vyjadroval som jej svoju lásku.

Samozrejme že sa ma snažila od seba odsotiť ale nešlo jej to.

"Učiteľka... Slovenčiny... Učím... Sa... Kvôli... Tebe... Po... Slovensky" medzi bozkami som prehovoril v slovenskom jazyku.

Ukončil som bozk a videl som jej prekvapený výraz.

"Čo?"

"Myslel som že ti materinský jazyk už musí chýbať. Tak som sa začal učiť po slovensky. Laure som písal že to konečne skončí. Ale myslel som jej hodiny. Je to dosť prísna učiteľka" zasmial som sa a videl som že aj jej myká kútikmi.

"Nikdy by som ti neublížil. Si moja manželka, máme spolu krásnu dcéru, prečo by som hľadal miesto v náručí inej ženy? Pri tebe som dokonale šťastný" dal som jej pramienok vlasov za ucho a pobozkal ju.

"Prepáč" zašepkala a ja som ju len ďalej bozkával.

Po chvíli som bozk ukončil a usmial sa na ňu.

"Hneváš sa že som ti nedoverovala?" Spýtala sa.

Len som prikývol.

Áno zožiera ma to. Raz mi to už spravila. Bolí ma keď mi láska môjho života neverí.

Mr. and Mrs. Bieber AND 1DKde žijí příběhy. Začni objevovat